2012/05/21

HELLO!

Myśl, żeby założyć bloga kiełkowała w mojej głowie już dość długo ale jakoś do tej pory nie miałam większej motywacji... Uwielbiam modę i choć wciąż poszukuję własnego stylu, chciałam mieć swoje miejsce w sieci, swoją przestrzeń by móc dzielić się z ludźmi swoimi przemyśleniami, podejściem do życia, opiniami, stylizacjami i fajnymi zdjęciami a także muzyką, która jest moim uzależnieniem obok mody.
Od pół roku jestem mamą i to też był pewien bodziec do założenia bloga i oderwania się od codziennych domowych zajęć raz na jakiś czas. Oprócz spełniania się w roli mamy, jestem szczęśliwą  żoną i studiuję.
Mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć w mojej blogowej podróży i że być może będę Was inspirować!!



KASIA



1 komentarz:

  1. Matko jakie piękne spodnie, wyglądasz bajecznie, Będę częściej tu zaglądać ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))