2012/06/12

FLUO LOVE.

Muszę przyznać, że wyraziste neonowe kolory podobały mi się od zawsze i mam dużo takich ciuszków w szafie. Jednak nie miałam chyba na tyle odwagi, żeby często w nich chodzić. Może dlatego, że są to bardzo odważne barwy, które raczej do tej pory kojarzyły nam się albo z kanarami albo też z pracownikami służb porządkowych...niestety. Jako miłośniczka klasyki w formie czerni, beżu i bieli wolałam założyć coś mniej rzucającego się w oczy. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak się ucieszyłam, kiedy neon pojawił się na wybiegach i stał się hitem sezonu i wystawy większości sklepów zaczęły obfitować w żarówiaste ubrania. Nabrałam odwagi i przełamałam się:) Ten trend przemawia do mnie zdecydowanie bardziej niż pastele i myślę, że pojawi się jeszcze w wielu stylizacjach.
Oto jeden z moich ulubionych kolorów spośród całej palety fluo...









 t-shirt-H&M
spodenki-stradivarius
buty-new look
torba-ZARA

7 komentarzy:

  1. hej. ;)
    ja też jestem z warmińsko-mazurskiego ;dd
    Także pozdrawiam. ;*

    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! szorty bardzo mi się podobają:) termin mam na 30 czerwca w swoje urodziny hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny set!Kolor bluzki idealny na lato, a torebka klasa!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka ma świetny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szorty masz niesamowite :) świetnie współgrają z neonem :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie wyglądasz! bardzo mi się podoba. :)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))