2012/06/17

SILK FLORAL TOP & ASYMMETRIC SKIRT

Dzisiaj przedstawiam stylizację, w której główną rolę grają dwa elementy: jedwabna bluzka i asymetryczna spódnica. Moje uwielbienie do jedwabiu jest ogromne. Jestem jego wielką fanką. Mam całe mnóstwo bluzek, koszulek i tunik z tego materiału. Można powiedzieć, że to moje małe zboczenie. Jest delikatny, zwiewny i cudownie współgra z ciałem:) Idealny na upalne dni, z tego względu, że chłodzi. Tą koszulkę z przepięknym kwiatowym wzorem dorwałam w SH przypadkiem. Od jakiegoś czasu szukałam już bluzki albo koszulki z takim printem. Jest bardzo kobiecy, a żeby to podkreślić w stylizacji dobrałam asymetryczną spódnicę, która wisiała u mnie w szafie już od jakiś dwóch miesięcy. Moja przygoda ze spódnicami zaczęła się w tym sezonie. Maxi, asymetryczne, plisowane czy nawet krótkie- lubię każde. Cała stylizacja jest romantyczna i chociaż do tej pory wolałam sety troszkę bardziej drapieżne- najczęściej szorty i luźne koszule, zdecydowanie częściej będę sięgać i po takie zestawy. 












spódnica-RIVER ISLAND
top-SH
torba-ZARA



13 komentarzy:

  1. Śliczna bluzka, piękny motyw. Do asymetrycznych ciuchów nadal się nie przekonałam, ale kto wie, może przyjdzie jeszcze taki czas...
    Obłędne sandałki - całość bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. spodniczka i torebka boskie;)
    zapraszam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie!
    buciki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, bardzo dziewczęco. również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również podobają mi się Twoje buty:)
    oczywiście obserwuję i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, piękna spódniczka !! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw:) spódnica i buty są super!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, ograbiłabym Cię ze spódnicy, bransoletek i torebki :) cudny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta spódniczka! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. całość wygląda rewelacyjnie :)

    Zapraszam na moje rozdanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci do twarzy w takiej stylizacji.
    Elegancja to Twoja mocna strona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))