2012/06/20

new in -ZARA BASIC SANDALS

Od jakiegoś czasu chorowałam na te cudowne "ZARowe" sandałki. Niestety w Olsztynie nie ma sklepu Zary, więc byłam zmuszona zakupić je w sklepie on-line, a ja nie przepadam za kupowaniem butów przez internet, z tego względu, że nie zawsze trafiam z rozmiarem. Oczywiście zazwyczaj sugeruję się długością wkładki, jednak nie wszystkie sklepy podają rzeczywiste wymiary. Nie mogłam się zdecydować czy wziąć czarne czy beżowo-pomarańczowe. I jaki rozmiar 38 czy 39..W pewnym momencie, kiedy byłam już zdecydowana okazało się, że na stronie nie ma już czarnych, a  z tych beżowo-pomarańczowych został tylko jeden rozmiar, na dodatek nie mój. Załamałam się. Przeszukałam allegro, szafa.pl i nie znalazłam niczego konkretnego. Odpuściłam sobie. Jednak kilka dni później koleżanka powiedziała mi, że uzupełnili rozmiarówkę. Ta wiadomość bardzo mnie uszczęśliwiła. Od razu, bez wachania zamówiłam te cudeńka. Dzisiaj przyszły. Są moje! Wiem, że już wiele bloggerek ma te buty, ale jakoś mnie to nie zniechęca...:) 





PS:Już niedługo nowy post z bucikami w roli głównej:)

16 komentarzy:

  1. piękne są te buciki !!!!

    już je widziałam u wielu blogerek - też myślałam nad ich kupnem, ale ostatecznie się nie zdecydowałam....

    napisz później czy są wygodne ?

    pozdrawiam

    Marcelka Fashion Blog


    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne buty, fajny odcień pomarańczowego. czekam na post z nimi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też bardzo podobają się te buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są przepiękne! Zastanawiałam się ostatnio nad nimi, ale nie mogłam się zdecydować, jaki kolor wybrać :) Bo wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te buty są nieziemskie.. chodzą za m,na już jakiś czas.. może przetrwają do sale :) Chociaż 39 to raczej trudny do znalezienie rozmiar ;)

    Obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podobają mi się te buty ale jakoś jeszcze nie zaopatrzyłam się w nie :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIEWCZYNY SĄ BAAAARDZO WYGODNE:)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę że warte swojej ceny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci za komentarz :) aż miło zobaczyć, że ktoś przeczytał te moje wypociny
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. perfect shoes!
    follow you!if you want check out my blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. tych butów jeszcze nie widziałam ;d są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja słyszałam, że są źle wyprofilowane i co za tym idzie niewygodne :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))