2012/07/19

CONTRAST

Jakoś szczególnie nie mam weny na pisanie, więc krótko: Dzisiejszy zestaw, to połączenie mocnych kontrastujących ze sobą kolorów-pomarańczowego i chabrowego. Cały składa się z moich szafowych perełek tego sezonu. Zwłaszcza buty, które są bardzo wygodne i klasyczna czarna torebka. Co prawda nie byłam wcześniej fanką torebek do ręki. Wolałam duże, które mieszczą wszystko, ale jak wiadomo gusta się zmieniają. Te elementy zapewne pojawią się jeszcze w jakieś stylizacji. W takich kolorach czuję się świetnie!

















koszula-Camaieu
spodenki-H&M
buty-ZARA
torebka-SH


22 komentarze:

  1. Od samej fryzury aż po same buciki- wszystko mi się bardzo podoba, a za taka sama bransoletka się rozglądałam, ale nigdzie nie widziałam :/ obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o bransoletkę "pazury"? poszukaj na allegro:))

      Usuń
  2. Świetnie! Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne! Ostatnio miałam na sobie pomarańczowe spodnie i kobaltową marynarkę. Niby nie pasujące do siebie kolory, a jednak razem wyglądają ciekawie. Świetnie dobrałaś buty i kolor paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o drewniany dom na moich zdjęciach. Nie, ja tam nie mieszkam, byłam tam na wyjeździe. Bardzo polecam to miejsce. Jest w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej, nazywa się Moja Mała Toskania. Cudowne miejsce. Ogromny teren, piękny,sama natura. Na terenie posesji basen, kort do badmintona/siatkówki, korty tenisowe. Na pewno jeszcze tam wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, piękny zestaw. Choruję na te buty od kiedy je zobaczyłam... Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączone kolory! śliczne nogi ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna kolorystyka i dodam, że masz genialne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, fajne mocne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory,piękne dodatki i piękne włosy-jednym słowem pięknie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne kolorki, wygladasz cudownie, a fryzure masz zabojcza!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowicie wyglądasz;) to połączenie kolorow idelanie sie komponuje;)
    dodaje i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ty piękna! Obserwuje, nie ma bata!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz dzidzię? Z pewnością jeśli odziedziczyła urodę po mamusi, będzie piękna! I wyglądasz wspaniale, nie jedna mamusia może Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomarancz swietnie komponuje sie z takim electric blue, a te sandały pasuja do tego idealnie. Na dodatek swietnie dobrana bizuteria, cos pieknego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze się w takich kolorach czujesz i to widać! ; )
    zapraszam do mnie
    www.ellsolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja ,genialne połączenie odcienia kobaltu i pomarańczu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kolorystyka :) torebka jest rewelacyjna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się ten zestaw kolorów :) i masz piękne włosy! <3


    p.s. może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję! zapraszam do mnie www.fairyonthecatwalk.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))