2012/07/06

here comes the sun...

Po bardzo długiej przerwie w blogowaniu, spowodowanej natłokiem obowiązków wracam do Was z  masą pomysłów i nowymi stylizacjami.

Oto pierwsza z nich. Jak obiecałam, prezentuję sandałki Zary. Do tego top w przecudownym neonowo-różowym kolorze, który świetnie współgra z opalenizną, czego niestety nie widać na zdjęciach i przepiękne spodnie, podkradzione z szafy mojej mamie. Torebka znaleziona w szafie babci, pamięta zamierzchłe czasy, więc Vintage i Recykling w 100%. Ja czuję się w tym zestawieniu bardzo dobrze i muszę podkreślić że już któryś raz przekonuję się do koloru różowego. Trzeba przyznać, że jest bardzo cukierkowy, ale wcale nie musi wyglądać tandetnie;) !











spodnie-sh & diy
top-H&M
sandały-ZARA
torebka-vintage

11 komentarzy:

  1. świetne spodnie:) fajne połączenie!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzoooo mi się podoba !!!! ;)
    uwielbiam róż !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka, ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne spodnie! świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz super, spodnie sa po prostu zabojcze!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka, zazdroszczę włosów- piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! A sandały skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wygladaasz ;) Wszystko do siebie pasuje ,nic bym nie zmieniała.
    Pozdrawiam Aliceinwonderland ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie-http://chocolatte-milkshake.blogspot.com/
    Miło będzie jak ty też zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz, te spodnie są rewelacyjne :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))