2012/07/19

LAZY DAY

Niestety pogoda znaczenie uległa pogorszeniu...nie dość że jest zimno, deszczowo, to jeszcze wieje wiatr, który utrudnia zrobienie jakichkolwiek zdjęć! Nie lubię takich dni..Snuję się po domu i nic mi się nie chcę, ciągle czuję się zmęczona. Jedyne, co mnie jakoś ratuje to kawa, a raczej w moim przypadku mleko z kawą (:
 I właśnie ta kawa, a dokładnie jej kolor po części zainspirował mnie do stworzenia stylizacji.Bardzo klasyczny zestaw-połączenie rurek i marynarki. Do tego beżowe dodatki i kok, który ostatnio dość często mi towarzyszy. Pierwszy raz prezentuję coś w odcieniu miętowym. Co prawda mógł się już trochę znudzić w tym sezonie, jednak ja nadal go lubię.


Zdjęcia niestety nie wyszły tak jak chciałam, przez wiatr...
Życzę miłego oglądania;)














spodnie-H&M
marynarka-New Yorker
top-SH
torba-ZARA
buty-nn

7 komentarzy:

  1. Super - dawno nie spotkałam tak pomysłoego połączenia , na pewno to kiedyś wykorzystam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrane kolory :)
    Zapraszam na konkurs z Lilly Fashion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw, świetnie wyglądasz! ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    http://eny-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torba i butki:) wszytsko razem wygląda ciekawie:) http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty i bardzo fajny zestaw :) torebka jest śliczna ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetne stylizacje.

    Inspirująco tutaj :)

    Oczywiście dodaje do obserwowanych i czekam na wiecej stylizacji:)

    P.S.

    Te rybki pływające na dole strony robią taki efekt, ze mam wrażenie ze coś mi chodzi po monitorze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))