2012/07/27

simple look

Dzisiejszy zestaw stworzony był na szybko, z elementów które uwielbiam-szortów (które w ostatnim czasie w mojej szafie ustępują miejsca wszystkim długim spodniom i spódnicom), trampek i czarnej szerokiej koszulki. Do tego licząca sobie ponad 20 lat (sic!) torba skórzana. Cenię ten materiał za to, że jest niezniszczalny i tak ponadczasowy. Jak już wspomniałam wcześniej czuję się świetnie w kolorach, ale klasyczne połączenia zawsze będą najbliższe memu sercu.

Tyle na temat ubioru, chciałabym jeszcze zwrócić uwagę na to, że ostatnio coraz częściej mówi się o nie-oryginalności wśród bloggerek w Polsce i zarzuca się Nam ślepe podążanie za trendami... W dzisiejszych czasach naprawdę ciężko jest wybić się i być oryginalnym albo nie skopiować jakiejś stylizacji. Jest nas tak dużo że nie sposób powielić czegoś, nawet nieświadomie. Jeśli chodzi o mnie, to staram się to jakoś równoważyć. Podobają mi się niektóre trendy, ale nie zakładam na siebie wszystkiego co jest w tym sezonie w sklepach, albo czegoś w czym bym się źle czuła. Robiąc stylizację staram się równie nie powielać tego co ju widziałam.. A jakie jest wasze podejście do mody? Wybieracie TYLKO modne ubrania czy jesteście wierne swojemu stylowi?













szorty-stradivarius & diy
koszulka-sh
buty-converse
torba-vintage

PS: Kochani zapraszam do polubienia mojego FANPAGE na facebooku:)  TUTAJ

15 komentarzy:

  1. milo sie na Ciebie patrzy:) kocham Twoje włosy !:D tez chialam sobie rozjasnic koncowki, ale niestety nie mam prostych wlosow i zalosnie by to wygladalo:(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda, cieżko jest teraz o całkowita i niepowtarzalną oryginalność... osobiście śledzę trendy ale nie podążam ślepo za tym co modne, wybieram z tego tylko to w czym dobrze się czuję i co mi się podoba:)
    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz wobec kontrastującej czerni zauważyłam jakie piękne ombre masz na włosach ;) Jeśli chodzi o modę - nigdy nie podążałam za trendami, kupuję zawsze takie ubrania, które mi się spodobają w danym momencie, a zazwyczaj są to bardzo klasyczne rzeczy. Muszę się przemóc i spróbować lekko zaszaleć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne włosy <3 a róż na ustach.. nie wiem co lepsze :) prosty zestaw ale jakże uroczy :) zapraszam do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie:) uwielbiam szorty i trampki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój simply look jest piękny!!! Jakbym miała nogi nadające się do szortów tez bym zagospodarowała swoją szafę w ową rzecz :D .... tak z innej beczki.... masz cudowne włosy!!! :)
    Co do tematu.... nie widziałam owego artykułu.... ciężko mi się wypowiadać :/ Dowodem na moje powielanie jest to , że ubieram się najczęściej w sh czy też charity shop-ach .... raczej nie podążam ślepo za wskaźnikami :) Jednak faktem jest , że na niektórych blogach dziewczyny prezentują stylizacje rodem ściągnięte z wystaw sklepowych :P Nie podoba mi się to :) Ale osobiście mam swoich faworytów :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny sportowy look ;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prosty, fajny look:) takie zawsze fajnie wyglądają i są świetne na lato:)
    co do tematu:) to zależy w jakim celu prowadzisz bloga:) ja np. mam prosty cel po pierwsze pokazać co można aktualnie kupić w pl sieciówkach i po drugie jak i z czym to ciekawie połączyć :) a czy to jest oryginalne czy nie, myślę, że nie:) było by gdybym sama coś uszyła i nikt by tego nie mógł kupić ani powielić :D :) ale np. motyw z aztekową spódnicą z Bershki pokazał, że niektóre dziewczyny do znudzenia kopiują trendy, pokazywać coś co już zostało przez wszystkich pokazane to już kompletny brak wyobraźni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie zestawy bardzo lubię, prosto ale nie banalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))