2012/07/08

white & turquoise

Pogoda nas zdecydowanie rozpieszcza... i chociaż wiele osób narzeka, że jest za gorąco, Ja staram się w pełni wykorzystać te piękne słoneczne dni i wyleguję się na leżaczku w każdej wolnej chwili. Do tego zimny sok z lodem-żyć, nie umierać!! Niestety jeśli chodzi o robienie zdjęć do bloga pogoda nie jest wymarzona, dlatego na sesję wybieram się po 19, kiedy robi się trochę chłodniej i kiedy można się wreszcie przebrać ze stroju kąpielowego;)

W dzisiejszej stylizacji postawiłam przede wszystkim na wygodę-płaskie sandałki, mój nowy nabytek:) Jak wszystkim wiadomo, już jakiś czas temu zaczął się czas przecen, który ja osobiście uwielbiam...zresztą chyba jak większość kobiet. Spodenki, które mam na sobie są właśnie moją pierwszą zdobyczą przecenową:) Góra to jedna z moich ulubionych koszulek, oczywiście z jedwabiu-materiału na punkcie którego mam bzika. Serdecznie polecam na takie upały! 


 Jakiś czas już przymierzałam się do obcięcia grzywki na prosto i nigdy nie miałam czasu żeby pójść do fryzjera, a więc zrobiłam to sama:) Przez ponad rok hodowałam ją, jednak muszę przyznać że w prostej grzywce czuję się najlepiej!


















top-WAREHOUSE
spodenki-H&M
sandały-ALDO
torba-ZARA


PS. Zapraszam serdecznie do polubienia mojego FanPage'a na Facebooku tutaj


26 komentarzy:

  1. SWietna jest ta torba i idealnie komponuje sie z kolorem bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. MAsz pięknie zrobione ombre-hair !
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Muy guapa! Me gusta mucho la combinación del color turquesa con el blanco. Y las sandalias son preciosas.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo za miły komentarz :)
    będą na pewno tu zaglądać, bardzo fajnie wyglądasz i chyba zainspirowałaś mnie do kupna takiej torebki ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://wikiinfashionworld.blogspot.com/

    http://wikiinfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny zestaw a te sandałki chetnie bym przygarnela:) zapraszam do mnie obserwuje;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. O nareszcie jakaś bloogerka z Olsztyna, z którego jestem ; ) Przeszukałam cały net i ciebie znalazłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiechnij się ; ) Zdjęcia będą ładniejsze i pozytyyyywne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, malo usmiechu na zdjeciach:p poprawie to

      Usuń
  8. masz piękny kolor włosów :) obserwuje i zapraszam do siebie

    www.jagodowo-jagodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie - w 100% w moim guście ! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. W takiej grzywce zdecydowanie Ci lepiej, wyglądasz baaardzo ładnie w takiej:) a całość super! a jak ładnie opalona, ulala...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w grzywce - podobnie jak ja, masz bardzo wysokie czoło i w takim przypadku grzywka zawsze będzie lepiej wyglądała, niż jej brak. Taka już nasza uroda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) o wiele lepiej czuję się w grzywce:) ;*

      Usuń
  12. Śliczne masz włosy, torba świetna !; )

    Zapraszam do mnie ;)
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna torba i sandały. masz też piękne włosy :) obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Malyne! :)


    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham twoją torbę!
    ładnie ci w ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie letnie stylizacje :)
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygladasz fantastycznie i bardzo mi sie podoba Twoja fryzurka
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne włoski ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    http://eny-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw:) bardzo ładny kolor topu i sandały są śliczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))