2012/08/10

black obsession



Na początek świetna piosenka. Aaliyah i jej nieziemski talent. RIP

A teraz do sedna...
Zdążyliście już zauważyć, że w większości stylizacji pojawiał się jakiś czarny element. Tym razem zdecydowanie postawiłam na czerń. Uwielbiam ją od zawsze i nigdy nie miałam oporów nawet przed tym, żeby ubrać się całkowicie na czarno. Dla mnie ten kolor to elegancja, minimalizm i szyk. I taki tez jest cały zestaw. Elegancki i klasyczny. Jedynym elementem wyróżniającym się jest spódnica DIY, którą przerobiła kilka lat temu moja mama. To po Niej odziedziczyłam umiejętność szycia na maszynie;) Niestety, odkąd wyprowadziłam się od rodziców maszyny sobie nie kupiłam, ale niedługo się to zmieni. Według mnie jest to niezbędny element w mieszkaniu, tak samo jak szafa. Oczywiście dla kogoś kto umie szyć:)


Chyba wreszcie przekonałam się do spódniczek mini...

ZAPRASZAM PRZY OKAZJI NA WYPRZEDAŻ MOJEJ SZAFY NA ALLEGRO.---> aLL














bluzka, torebka-SH / spódnica-diy / buty-sholove / biżu-H&M, @






43 komentarze:

  1. wyglądasz zniewalająco :)
    i masz boskie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie jak zawsze:)


    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam każdy element tego zestawu - razem i z osobna! A torebka i bluzka z sh? Gdzie można znaleźć takie cuda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, akurat te dwie rzeczy znalazłam w SH w Lubartowie:)) pod Lublinem:P

      Usuń
  4. Cudnie wyglądasz, pasuje ci czerń;)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No z taką figurą to zdecydowanie powinnaś się do nich przekonać :).

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka i spódniczka cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog, dodaję do obserwowanych, będzie mi miło jeśli zrobisz to samo .
    pozdrawiam AnkaKoper :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look!!! śliczna bluzka i spódnica :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam czerń:) do tego masz przepiękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te butki są śliczne!!! :) Cały zestaw również, idealnie dobrane do siebie ciuchy:) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! A spódniczka mnie zachwyciła na maksa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach Aaliyah :) Była genialną wokalistką:)
    Twoja stylizacja bardzo mi sie podoba,a Twój naszyjnik w szczególności:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie:)
    http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle wyglądasz wspaniale. Jestem zachwycona Twoimi stylizacjami i Twoją urodą!

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale się prezentujesz :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :) spódniczka i buty boskie <3 i do tego masz piękne włosy!

    dziękuję za komentarz i obserwuję ^^


    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia ! Wyglądasz perfekcyjnie :)) Mam obsesję na punkcie takich sandałków, oczywiście w mojej szafie nie mogło ich zabraknąc. Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz,podoba mi się zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I bardzo fajnie Ci w spódniczkach, możesz je nosić częściej bo masz zgrabne fajne nogi :) na pewno jeszcze wpadnę czasem na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw idealnie dobrany :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny outfit, wygladasz pieknie :) najbardziej podobaja mi sie buty. Pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nogi jak z zurnala, swietne szpilki, piekna cera i naprawde wspaniala szminka. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  22. A tak swoja droga to jezeli juz lubisz zabawy z moda to serdecznie zapraszam ciebie na moja strone gdzie sama prezentuje co nosze. Aczkolwiek glownym celem mojego bloga jest pokazanie Londynu oczami studentki, ktora kocha nie tylko mode , ale rowniez ksiazki, sztuke czy dobry film. Link ponizej:

    WWW.LITTLEMISSLONDON.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny outfit

    www.skinny-bottomed-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownie wyglądasz!zakochałam się w twoich włosach i butach <33333333333!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wygladasz! Swietna spodniczka!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna spódnica.
    podoba mi się wzór.
    do tego piękne detale w postaci biżuterii. ;)
    super!


    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. baaardzo fajna stylizacja! a ''łupy'' z lumpeksu genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny zestaw ! Już to z resztą na jednym portalu napisałam :)


    Pozdrawiam
    http://magnesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja! zakochałam się w twoich butach! <3 są cudowne!
    zapraszam do mnie na cosmicdays.blogspot.com
    obserwujemy? :)
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wygladasz! I te buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. your outfit looks amazing! your blog is very good and interesting. now im a new follower. follow me back please :))

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER! Świetna bluzka, buty, biżuteria, spódniczka... Ech, wszystko mi się podoba. :D

    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))