2012/08/08

I'm here once again

Postanowiłam wykorzystać to, że wczorajszy wieczór był chłodny i stworzyłam cieplejszą stylizację. Mogę wreszcie pochwalić się bucikami, które już od jakiegoś czasu za mną "chodziły". Botki a'la Lity były moim "must have" ale ich kupno odkładałam zawsze na później. Są wysokie, lecz dzięki schowanej platformie-bardzo wygodne! Oprócz butów w głównej roli widzicie moją ulubioną marynarkę w przepięknym, jaskrawym kolorze. Co prawda dużo ich nie mam, może dlatego że ciężko mi znaleźć tą idealnie skrojoną.

 Zestaw kolorystycznie przypomina poprzedni, a wynika to z mojej sympatii do tych barw:)   














spodnie-SH / buty-tutaj / marynarka, koszulka, naszyjnik-H&M / torba-ZARA







29 komentarzy:

  1. Marynarka fantastycznie ociepla zestaw ;) Prosty, a bardzo efektowny ;) A sama też mam ostatnio ochotę na takie butki - są baaardzo seksowne...

    OdpowiedzUsuń
  2. you look fab !! Love the outfit from head to toes :)


    Kisses
    http://a-step-in-fashion.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  3. znakomita ta torba :) buty fajnie wyglądają choć podobają mi się tylko i wyłącznie na kimś, mi chyba by nie pasowały. no i naszyjnik- extra:) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne połączenie kolorów, nawet odrobinę jesienne.
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :) Zapraszamy do Nas i dodajemy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś pierwszą blogerką z piersiami, jaką znalazłam... Przyjemne stylizacje, będę zaglądać.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry look:)

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Można zapytać jaki maz rozmiar nogi ?? Buty wyglądają bardzo ładnie i zgrabnie :) zastanawiam się nad ich kupnem i nie wiem jak będą wyglądąły w moim rozmiarze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar buta-38 albo 39, to zależy od numeracji. Akurat te buty wzięłam w rozmiarze 38,5-25cm. Raczej sugeruję się długością wkładki:)

      Usuń
  9. całość super :) mi też podobają się te butki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, bardzo mi się podobają Twoje stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny żakiet, torebka i naszyjnik, w ogóle wszystko super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna marynarka i butki!!! *.*
    +Obserwuje i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się żakiet, ma fantastyczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  14. WYglądasz idealnie, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog :)) może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie! Bardzo, ale to bardzo pasują Ci takie włosy: zarówno kolor jak i fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w twoich butach!!! twój niesamowity look idealnie wpasowuje się w mój gust!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  18. skad buciki ? szukam takich samych lecz nigdzie nie moge isc znalesc ;X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.stylowebuty.pl :) model Neo02

      Usuń
    2. patrzylam ale juz ich nie ma ;C dawno temu je kupilas? a co z wygoda ? ;]

      Usuń
    3. jakiś tydzień temu, poczekaj troszkę może będzie dostawa:) są bardzo BARDZO wyodne, naprawde!

      Usuń
    4. o to super ;d dzieki za informacje! jak bys moze je zauwalyla to dasz znac?;];*
      strasznie mi sie podobaja i widze ze slupek nie jest tak wysoki akurat dobry do szkoly ;)

      Usuń
    5. a co do lookbook to jak to z nim jes? bo nie mam pojecia jak sie tam zalogowac;C

      Usuń
    6. ojj są wysokie 14cm;p ale platforma 4 także nie czuć tej wysokości. jeśli chcesz mogę Ci wytłumaczyć z lookbookiem, odezwij się na kziencina@wp.pl :)):*

      Usuń
  19. Ten look bardzo do ciebie pasuje! strasznie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))