2012/08/02

IN loVe WITH PASTELS'

Ostatnio upodobałam sobie klasyczne zestawy. Tym razem wybrałam pastele. W tych spodniach zakochałam się od pierwszego wejrzenia i chyba z wzajemnością, bo świetnie dopasowują się do figury:) Koszulę którą mam na sobie znalazłam po długim czasie poszukiwań "tej idealnej". Zawsze mam tak, że jak chcę kupić coś uniwersalnego, to zazwyczaj nigdzie nie mogę tego dostać. A kiedy tracę nadzieje i odpuszczam sobie poszukiwania, znajduję to wchodząc do pierwszego lepszego sklepu. W każdym razie ważne, że już jest moja:) Jasno-różowe spodnie w połączeniu z błękitną jeansową koszulą wyglądają świetnie. Całość dopełniłam sandałami imitującymi te od Steve'a Maddena. Niestety nie udało mi się dorwać oryginalnych.
Stylizacja dobra na letnie wieczory.

Pozdrawiam!

A w międzyczasie zapraszam...
                                                                             FACEBOOK

                                                      
















       spodnie-cubus, koszula-H&M, torba-ZARA, buty-sholove.pl


14 komentarzy:

  1. świetny zestaw :)

    zapraszam do mnie na konkurs ;) http://maggie-fashion.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasycznie, ale jakże efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz:))

    Zapraszam częściej do mnie:)

    http://themalestreet.blogspot.co.uk/

    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna koszula, stylizacja klasyczna ale bardzo trendy
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zestawy! Nadają się na wiele okazji. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, ta torba jest nieziemska! :)

    p.s. dziękuję za wizytę. również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm in love with your outfit !! you look gorgeous :) I follow you

    Kisses
    http://a-step-in-fashion.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, inspirujesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne spodnie ;)!

    ps.wyslalam Ci emaila w sprawie lookbook'a ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))