2012/08/19

in the rhythm of the summer

Jesień zbliża się wielkimi krokami, a projektanci przygotowali dla nas mnóstwo propozycji na nadchodzący sezon. Wśród trendów są takie, obok których nie przejdę obojętnie, między innymi styl militarny przewijający się co sezon, czy angielska kratka a także coś, co dla mnie zawsze będzie na topie-skóra i futra. Kolorystyka mojej szafy za bardzo się nie zmieni, ale na pewno przybędzie coś w kolorze khaki czy bordowym.

Mi się jednak aż tak do jesieni nie śpieszy i staram się korzystać z każdego słonecznego dnia, a tych ostatnio jest mało... Dzisiejsza stylizacja jest letnia. Spódniczka, której wzór przypomina trochę aztecki, urzekła mnie swoją kolorystyką. Sandałki co prawda oklepane, ale nadal je uwielbiam, a torebka to moja zdobycz Second-Hand'owa .


 Zapraszam do śledzenia mojego profilu na FACEBOOK.

oraz na aukcje Allegro   !!


Zdjęcia są troszkę żółtawe, niestety źle ustawiłam aparat..:(









spódnica, t-shirt- H&M / torba- HUGO BOSS / sandały-ZARA / biżuteria- @




33 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz!
    Genialna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, nie wiem co bardziej mi się podoba - spódniczka, buty czy biżuteria... wszystko razem świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta stylizacja, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spodniczka jest fantastyczna ! Idealnie komponuje sie z szaroscia bluzki i tymi pieknymi sandałkami !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana dziękuje za miłe słowa:)

    Ale nikt nie wie tak jak Ty, jak ciężko jest prowadzić bloga, dodawać często wpisy przy jednoczesnym niezaniedbywaniu Swojej małej dzidz:)

    A Ty Kochana masz cudny styl.

    Lubię Twoje stylizacje i Twoje zjawiskowe OMBRE:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna spódnica, buty i biżuteria! zestaw wygląda super, świetny klimat, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny zestaw, genialna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko <3 spódniczka jest fantastyczna! i masz piękne włosy <3

    pozdrawiam :*

    http://kasia-katarzyna-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee(płaskie i z obcasem)!:)
    Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)(Bardzo przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka i biżuteria są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są ładne :)) ♥
    Ej, masz bardzo fajne włosy ! | ♥.♥
    zapraszam do mnie :
    www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na dobry komentarz i obserwowane ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. będę obserwować, w końcu ktoś z Olsztyna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świeeeeeeeeetnie wyglądasz! :) śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale slicznie wygladasz:)

    a włosy masz genialne;) sama sie zastanawiam nad taka grzywka, ale nie wiem czy bedzie mi pasowac:)

    zapraszam do mnie na KONKURS:) DO WYGRANIA DOWOLNA PARA BUTÓW;)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-reenepl-do-wygrania-dowolna.html

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczna "aztecka" spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna styizacja, wszytsko idealnie :)
    wlosy masz genialne :d
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, wszystko idealnie ze sobą zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz rewelacyjnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. ulalaa bardzo ładnie wyglądasz;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. WYGLĄDASZ SUPER !! <3 SANDAŁKI ŚLICZNE <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz, piękna spódniczka!

    Pozdrawiam i obserwuję!
    Zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie również nie spieszy się do jesieni, cieszę sie latem, choć ostatnie dni u mnie za bardzo letnie nie były. Jeszcze czeka mnie urlop w tym roku, wiec na razie nie chcę nawet myśleć o takiej porze roku, jaką jest jesień. :) Bardzo fajnie się prezentujesz. I fajnie zobaczyć jakąś inną spódniczkę w azteckie wzory, niż ta wszędobylska z Bershki..

    Pozdrawiam koleżankę z Modnej Polki. :P :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz!

    Zaciekawił mnie Twój blog, więc dodaje do obserwowanych i liczę na mały rewanżyk:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie, podoba mi się! :)
    Świetna spódniczka, naszyjnik i buty. :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. It's going to be ending of mine day, but before finish I am reading this fantastic paragraph to increase my experience.
    my site - dunhill cigarettes

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi to every single one, it's in fact a good for me to go to see this web site, it contains priceless Information.
    Feel free to visit my blog post davidoff cigarettes

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, fantastic blog format! How lengthy have you been blogging
    for? you make blogging glance easy. The total look of your site is excellent, as well as the content!
    Here is my web page ; how to lose weight fas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))