2012/08/03

WATERMELON

Przeglądając dzisiaj moją szafę trafiłam na spódniczkę którą kupiłam w tamtym roku na wyprzedażach. Jakoś przez cały rok nie miałam okazji żeby ją założyć. Tak to jest z ubraniami kupionymi na wyprzedażach... Muszę przyznać, że jestem ich ofiarą , chociaż staram się z tym walczyć:) Spódniczkę kupiłam ze względu na cudowny arbuzowy kolor.  Wybrałam do niej bezpieczne połączenie czyli czerń a charakteru stylizacji dodały baleriny w cętki i mała torebka w kolorze fuksji upolowana w SH. Zestaw bardzo letni i wygodny.











    spódniczka-stradivarius, top-H&M, buty-ALDO,torebka-SH




35 komentarzy:

  1. Tak jak pisałam na modnej polce- rewelacja. Obserwuję i zapraszam do siebie http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi sie to zestawienie! spodniczka jest sliczna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz:)))

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie pomarańczu ze zwierzęcymi wzorami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. dołączam do grona obserwatorów :) Ancia:*

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki;) ślicznie wyglądasz, spódnica super!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta spódniczka, bardzo podobają mi się te plisowanki, :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica ma fantastyczny, energetyzujący kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie koloru spódniczki i torebki- super!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw :) a spódniczka cudna, uwielbiam takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolor spódniczki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://estheticsundries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za miły komentarz :)

    bardzo dobrze pasują tutaj te baletki, uwielbiam ten motyw <3

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny zestaw ! Balerinki świetnie pasują !



    Pozdrawiam i obserwuję

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycam się tobą wciąż i wciąż! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kiecka :)! masz cudowne ombre <3

    OdpowiedzUsuń
  16. tez mam taka spodniczke, ale powiem ci, ze nie moglam sie przekonac do niej :) ale u ciebie wyglada rewelacyjnie, wiec chyba sama ja niedlugo zaloze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ją od roku, a założyłam pierwszy raz właśnie:) wydawała mi się za bardzo prześwitująca, a tak nie jest:P

      Usuń
  17. Mi się spódniczka osobiście bardzo podoba :) Super blog , obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna spódniczka :) obserwujemy? www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice outfit...I love the skirt.*_*
    Would you like to follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Follow you back.^^
    I don't see your picture on gfc...:-/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale mi sie Twoje wlosy podobaja ! Tez chce takie ombre :) A spodniczka jest przesliczna, swietnie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi Hun,
    I found your blog on lookbook forum and I thought you might like to follow each other on the blog and on lookbook?
    please let me know so I can follow back?
    Mine is

    www.thesequincinderella.com
    and
    http://lookbook.nu/thesequincinderella

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks hun :)
    followed and fanned back xx

    www.thesequincinderella.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kolor :) letni, miły, odważny i wesoły :)
    W ogóle ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam wrażenie, że każdy kolejny jest lepszy od poprzedniego. Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna spódniczka, bardzo fajnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))