2012/09/04

ELEGANCE? why not?!

Kochani, z całego serca pragnę Was przeprosić za moją długą nieobecność.. Niestety spowodowane to było chwilowym brakiem fotografa a także innymi sprawami, nad którymi nie będę tutaj się skupiać:)
Dzisiejszy zestaw wpisuje się idealnie w trendy jesienne i chociaż starałam się do tej pory nie ulegać tak bardzo modzie i nie kupować wszystkiego co aktualnie jest na topie,  propozycje tego sezonu totalnie mnie urzekły. Spodnie w kolorze khaki, to motyw który kilka razy przewijał się przez moją szafę, po czym znikł na dobre. Jednak kiedy wybrałam się na zakupy nie mogłam im się oprzeć! Są bardzo wygodne i klasyczne, a to cenię sobie w ubraniach najbardziej. Myślę, że spodnie pojawią się jeszcze nie raz, w różnych odsłonach. Dzisiaj wydanie bardziej eleganckie. 












 


spodnie, bluzka-ZARA // buty- tutaj // pasek- SH // biżuteria- ALDO, @



19 komentarzy:

  1. zakochana w Twojej bluze i mega fajnie masz zrobione ombre !


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylowo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka jest genialna;) cały look bardzo mi się podoba;)
    Pozdrawiam
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie to prawdziwy hit :)
    A dodatki mnie urzekły, szczególnie ta delikatna bransoletka :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw :) bluzka i spodnie są śliczne :) pozdrawiam i obserwuję :)


    OdpowiedzUsuń
  6. Nice look, and love your hair!
    I think your outfits would be perfect for the Fashion Muse competition of my online fashion magazine, it means that if you enter the contest you could win the chance to have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    I'm your newest follower now, and I hope you will visit my blog too and let me know your opinion...maybe you could follow me back if you like it!
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    OdpowiedzUsuń
  7. bosko wyglądasz ! z przyjemnością obserwuję :)


    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic dodać, nic ująć - wyglądasz przepięknie!
    I te włosy.. Pięknie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna bluzeczka ;)
    p.s
    uwielbiam Twoje ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz obłędnie - nic bym nie zmieniła !!! Zapraszam Cie do siebie i co myślisz o wspólnej obserwacji?! Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw:)
    a bluzeczka podoba mi się najbardziej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. absolutely amazing style! love you shirt and heels!!:D would you like to follow each other on GFC, bloglovin and maybe facebook?? let me know dear!:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne spodnie, bluzka tez cudna :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))