2012/09/15

WALKING BY THE SEA

Nareszcie zasłużony wypoczynek! Mimo tego, że pogoda za bardzo letnia nie jest, my zorganizowaliśmy sobie spóźnione wakacje. Uwielbiam takie dni! Bez obowiązków, napinania się, totalny luz.. Nawet córcia daje mi odpocząć. Delektuję się każdą chwilą, bo przed nowym rokiem akademickim i w ogóle przed zimą muszę naładować akumulator, by móc jakoś funkcjonować. Kocham nadmorskie klimaty. Słońce, woda, piasek... Mogłabym tutaj zostać na zawsze:)


 W stylizacji postawiłam na wygodę. Takie zestawy najczęściej wybieram na co dzień. Luźny oversize był na mojej liście już od dawna. Jest niezastąpiony! Do tego ukochane baleriny, duża torba i mogę ruszać na spacer!













 sweter, spodnie- H&M // buty- ALDO // torba- ZARA





_________________________________________________________________________________________________________




















POZDRAWIAM BARDZO SERDECZNIE:***











24 komentarze:

  1. pięknie:*
    proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwiędze !! To dla mnie ważne ♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, mam taki sam sweterek;)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna z was para, aż miło popatrzeć na szczęśliwych ludzi. Sweterek w połączeniu z białymi spodniami wygląda... naprawdę nieźle ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super! Śliczne włosy!! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super! Śliczne włosy!! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. awesome.kiss :)

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny, kobiecy zestaw!
    masz przepiekne wlosy :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie wyglądasz :)
    Sweterek oversize absolutny hicior :]

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne spodnie i torebka :)

    szczescia :* ;] sliczna z was para ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy jak dla mnie sweter.
    To twoja jedna z nowszych zdobyczy, czy może zakupiona już wcześniej.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweter kupiłam jakoś w sierpniu w H&M;)

      Usuń
  12. świetna torebka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie też wróciłam znad morza i z nostalgią patrzę na Twoje zdjęcia...:) Stylizacja prosta, ale bardzo mi sie podoba, a w szcególności baletki w moją kochaną panterkę:)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
  14. vardzo ladne zdjecia
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam morskie klimaty, a po tym całym tłumie sezonu letniego jest chyba najlepiej!
    Stylizacja udana, chciałabym takie spodnie ale w kolorze śliwkowym:)
    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie klasyczne zestawy. Sweter jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i super zestaw! :)
    Obserwuję, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię taka kolorystykę :) super zestaw :) wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oh, wow! you are so pretty lady)

    OdpowiedzUsuń
  20. KOŁOBRZEG <3 moje ukochane miasto :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))