2012/09/18

leather and jeans

Uwielbiam second-handy! można w nich znaleźć dosłownie wszystko. I nie dość, że świetnej jakości, to jeszcze w bardzo niskiej cenie. Moje ostatnie łowy w SH były bardzo udane:) upolowałam rzeczy, które chciałam mieć w swojej szafie już od dawna i zaoszczędziłam przy tym dużo pieniędzy.
 Dzisiaj premiery doczekała się piękna klasyczna czarna skórzana listonoszka. Jest wykonana z bardzo dobrej jakości skóry naturalnej, więc za taką torbę musiałabym na pewno dużo zapłacić, a tu proszę! kilka złotych i jest moja! ;)
Cała stylizacja jest lekko rockowa. Połączyłam jeansową koszulę z przecieranymi rurkami również z jeansu, do tego moja druga zdobycz-cudowne sztyblety. Na punkcie butów mam fioła, a w tych jestem totalnie zakochana!


DLA WSZYSTKICH CHĘTNYCH MAM KUPON RABATOWY W SKLEPIE etorebka.pl ,KTÓRY OBNIŻY WASZE ZAKUPY O 5% :) kod-b29161d8













 spodnie,buty-Stradivarius // koszula- H&M // torba-SH










27 komentarzy:

  1. Jesteś tak ładna, że wyglądałabyś dobrze we wszystkim ;D
    Świetne botki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeans + jeans, idealne połączenie :)
    Wiem coś o tym :)

    A Ty jak zawsze cudna i boska :)

    Buziaki :)

    Dopiero teraz zauważyłam, że nie obserwuję Twojego bloga ;/

    Już się poprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak obserwowałam, tylko nie byłam zalogowana :)

    Hehe

    Przemęczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślciznie wygladasz;) piękne buty;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):) jeśli masz ochotę:)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne buty i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz!
    Buty są wprost genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty i spodnie rewelacja! Zestaw w 100 % w naszym stylu. Dołączamy di Ciebie również my ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Uwielbiam połączenie jeansów z jeansową koszulą! No i do tego świetnie dobrałaś dodatki! Sama często się tak ubieram :) Nawet mój pierwszy post był w tym stylu: http://mama-to-ja.blogspot.com/2011/10/pierwsze-koty-za-poty.html :) Taki zestaw zawsze się sprawdza! A powiedz, ile kosztowały Twoje buty? Bo moje się już poprzecierały i muszę w tym roku kupić nowe :) Podobne są w Zarze, ale kosztują koło 500zł a ja na Zarę tyle nie wydam, bo jakość wcale nie jest taka wysoka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zarze rzeczywiście są podobne, ale te ze Stradivariusa chyba ładniejsze:) i cena przystępna.. zapłaciłam 319zł. To jest bardzo dużo jak na buty, no ale są skórzane i jakościowo wydają się być dobre. A co najważniejsze, są bardzo wygodne!!

      Usuń
  9. uwielbiam te buty <3 poza tym śliczne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że łowy się udały. Tak w sh jest dosłownie wszystko, ale czasem trzeba mieć po prostu szczęście żeby coś znaleźć. Są ludzie, którzy wejdą do sh i nie widzą nic a są też tacy, którzy od razu znajdą coś ekstra.
    Świetna torebka, buty, koszula, wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny strój !
    bardzo podoba mi się koszula i buty - świetne są !!!

    ja też uwielbiam SH - można znależć prawdziwe perełki :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny strój !
    bardzo podoba mi się koszula i buty - świetne są !!!

    ja też uwielbiam SH - można znależć prawdziwe perełki :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacj abardzo mi się podoba :) Świetna koszula i dodatki :)
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty mistrz <3
    jakie masz włosy piękne!


    dodam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz! Masz świetne włosy! I te buty.. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw jest świetny!!! buciki- uwielbiam - w piątek chciałam sobie takie kupić ale już mojego rozmiaru nie było.... może jeszcze uda mi się je znaleść:)))
    Obserwuję i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  17. such a casual outfit *_* your blog is very lovely and interesting. follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny outfit :)
    Uwielbiam twoje włosy *__* !
    Obserwuję i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Całość bardzo mi się podoba:) świetne spodnie i torebka :) też lubię zakupy w sh :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Really cool outfit, love the denim-on-denim :)

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, ładne zdjęcia :)
    Z przyjemnością obserwuję !

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna stylizacja :) O, widzę że też ktoś z Warmii i Mazur :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, wejdź i sprawdź czy Ci się spodoba :)
    effect-placebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. likeee your blog,
    keep up the good work!!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw.
    Najlepsze spopdnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))