2012/10/28

I found the sun shine...


 Wszyscy straszą zimą, a w Olsztynie piękne słońce! Śniegu jak na lekarstwo.. i całe szczęście, bo nie zamierzam się jeszcze poddać zimowej aurze, korzystam z pięknych i słonecznych, choć chłodnych dni. Ciepłych kurtek, kożuszków i zimowych butów jeszcze nie wyjmuję.


Muszę przyznać, że ostatnio dopadł mnie brak weny, a kiedy miałam wiele pomysłów w głowie,  stawałam przed lustrem i wszystkie wydawały mi się banalne i nudne. Nie lubię się do niczego zmuszać, najlepsze zestawy wychodzą mi wtedy, kiedy mam mało czasu na wyjście i nie muszę kalkulować i wymyślać w co mam się ubrać. 
Tym razem stylizacja spacerowa, więc spódnica, ale żeby nie było tak oficjalnie-są zakolanówki. Pluszowy, pudrowy sweter to mój ulubieniec. Słodko, ale czasami może być i tak. 














 płaszczyk-ZARA/sh // sweter- orsay // spódnica-h&m // botki-reserved //torba-etorebka.pl // zegarek-@ // bransoletka-lilou.pl





57 komentarzy:

  1. Prosty ale fajny zestaw :) śliczny sweter :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw!!!! Wszystko mi się podoba!!! sweterek jest cudowny!!!! uwielbiam połączenia z zakolanówkami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakolanówki! Niby taki prosty ten zestaw, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakolanówki zawsze kojarzą mi się z szkolnictwem.
    Twoja wersja bardziej niegrzeczna i kobieca! ;)
    Wszystko idealnie jest z pazurem jest elegancko jest kobieco i ciepło!
    Zapraszam na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd masz takie świetne zakolanówki? marzę o takich :D
    wyglądasz bosko..

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek uroczy:) Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia:) śliczne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, piękna fryzura! Miałam kiedyś takie buty i były strasznie niewygodne;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia przyzwyczajenia, ale do najwygodniejszych nie należą:D

      Usuń
  9. świetny zestaw:)
    uwielbiam zakolanówki
    :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba! + Twoje noooooooogi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak weny, a taka dobra stylizacja i mega lokalizacja !? Nie wierzę, gratulacje świetny post :) ! Ostatnio w zestawach lubię podkolanówki i tym podobne! Jaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Set fajny a te podkolanówki wyglądają extra, masz cudowne nogi.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. really great photos!! i love your style! very chic!
    perfect socks for fall!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny zestaw i zdecydowanie ładniej Ci w prostej grzywce:) I fajne ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz.
    Sweterek jest uroczy, wygląda na bardzo milutki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie wygladasz w zakolanowkach!Calosc bardzo mi sie podoba:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne połączenie , całość ładnie ze sobą współgra !

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za miłe odwiedziny:*

    lubię zakolanówki bo grzeją i są bardzo kobiece:)
    a futrzane swetry polubiłam do tego stopnia,że sprawiłam sobie dwa, czekają na swoją chwilę na blogu:)
    śliczny zegarek, z allegro?
    i zazdroszczę braku zimy;p

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że brak weny jest zjawiskiem charakterystycznym dla tej pory roku ;) A przed zimą się nie broń, jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super look, bardzo mi się podoba! :) nie zauważyłam braku weny... :)
    Chociaż jak przeczytałam o tym, to tak jakby to były moje słowa, bo też tak mam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z męskiego punktu widzenia bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji - nic dodać nic ująć :)
    Chętnie będę obserwował i częściej wracał!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your style. Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz :) najbardziej podoba mi się motyw zakolanówek, chyba sobie sprawię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zacznę od tego, że Twoje ombre jest nieziemskie ! Zakochałam się w sweterku, zegarku , no i - bucikach ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, świetnie wyglądasz! dobrze, że trafiłam na Twój blog, naprawdę mi się podoba, będę tu zaglądać częściej. koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana ślicznie wyglądasz :)

    Te zakolanówki i ten mysiaty sweterek :)

    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You look fab hun :)

    www.thesequincinderella.com

    OdpowiedzUsuń
  28. sweterek to moj faworyt! piekny :) musze wybrac sie do orsay'a.
    ja dopiero zaczelam blogowanie, zatem zapraszam do czytania mojego bloga :)
    www.kendallstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja jednak wolę mieć kurtkę w pogotowiu :)
    świetny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, tydzień temu byłam w Olsztynie to trudno uwierzyć, ale na dachach był śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing pictures! I like your blog! xD
    Why don't we follow each other? :D

    stylebean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. elegancko i klasycznie, pięknie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. A great look! I love the jersey! boots and bag!♥ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie Ci w takim delikatnym różu. Zegarek jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zestawienie ! Naprawdę rewelacyjnie wyglądasz ;)

    Przejrzałam Twój blog i jest świetny a po za tym kiedyś mieszkałam niedaleko Olsztyna :) - obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja..lubię taki styl:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  37. całość świetnie wygląda:) NOGI...

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś prześliczna! Oraz bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Całość prosta ale jak efektywna, podoba mi się sweterek i rajstopki są rewelacyjne :*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))