2012/10/05

military camouflage

Styl militarny to niekwestionowany hit tej jesieni! Ale czym by był bez moro? Motyw moro króluje na  blogach i wśród sklepowych półek. Ja też dałam mu się uwieść i skusiłam się na piękną koszulę z grubej tkaniny z delikatną aplikacją z kolorowych kamyczków które przełamują jej surowość. Koszula jest na tyle charakterystyczna, że nie potrzebuje dużej ilości dodatków, zestawiłam ją więc z bezpieczną czernią i beżem. A co Wy sądzicie o moro? Czy jest to wzór raczej zarezerwowany dla wędkarzy i żołnierzy czy nie tylko? przemawia do Was? ;)







 


koszula-ZARA // spódnica-sh // torebka-etorebka.pl //buty-stylowebuty.pl // zegarek-guess/gift/
 






26 komentarzy:

  1. spódniczka i zegarek mi się nie widzą, ale reszta świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. really cute look, hon! lovely!<3
    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ho.
    Rzeczywiście mamy taką samą koszule ;)
    Widzę, że Ty zrobiłaś ją w bardziej kobiecym wydaniu, ze spódniczką i butami na obcasie.
    Też spoko. Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi styl moro bardzo się podoba. Świetnie wyglądasz, buty są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Militarny trend do mnie nie przemówił, ale to nie zmienia faktu, że wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie! Kurtka jest świetna :) Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanżyk
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks! you have a great blog,
    I´m following you now ;)

    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula, buty i bizuteria! świetnie wyglądasz :)
    obserwujemy? zapraszam do mnie
    www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny set !!! :) koszula i buty <3
    pozdrawiam:)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie takie polaczenie stylu militarnego (kurtka) z dziewczecoscia (spodnica). swietnie to wyglada! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię Twój styl:) jesteś świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love it!

    (giveaway iphone case)

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  13. tak się właśnie powinno nosić styl militarny - kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny blog :)
    lity mają łądny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. czadowe wstawki w kurtce. Podobają mi sie lity w połączeniu z moro. Wogóle fajny strój, chyba się jutro podobnie ubiore, zainspirowałaś mnie ;p hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Przejrzałam te kilka stylizacji wstecz i widać jak twój styl ewoluował. Co prawda masz sporo ubrań z zary, co ułatwia sprawe stylizacji, ale i tak mi się podoba i trochę zazdroszcze :) Zaczynam obserwować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) staram się mieszać ubrania z sieciówek z tymi z second handu:)

      Usuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))