2012/10/21

simple black and new haircut

Stało się.. obcięłam włosy:( Byłam do tego zmuszona, bo ich kondycja po tych wszystkich zabiegach (dekoloryzacja, ombre, codzienne prostowanie, suszenie) była bardzo słaba. Postawiłam na proste, klasyczne cięcie. Trochę mi żal, ale pocieszam się tym, że włosy rosną mi w szybkim tempie i do wiosny odrosną:)

Stylizacja też bardzo prosta i klasyczna. Czarne skórzane spodnie, które uwielbiam, są jak druga skóra:) Dzisiaj zestawiłam je z marynarką i oversize'ową bluzką w paski. Dopasowany dół i szeroka góra świetnie wysmuklają sylwetkę. Do tego sneakersy-mój nowy nabytek. Zestaw luźny, na co dzień, na uczelnię.



 Mam dla Was kod, który obniży Wasze zakupy o 20% na deezee.pl  LIQ56SS8


        + aukcje















spodnie-SH+diy // marynarka- new yorker // bluzka-new look // buty-deezee.pl // torba- SH




23 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz ! Świetne buty :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne buty ;)

    wydaje mi sie czy wspolpracujesz z jakims firmami juz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz genialnie:) świetne ubrania i buty.. chętnie sama bym sie tak ubrala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty! ;)
    Ścięcie jest świetne, sama muszę się wybrać do fryzjera bo zwlekam i zwlekam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię tych butów ale reszta wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzurka jest świetna- bardzo lubię takie klasyczne cięcia :))) zestaw jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze wyglądasz w takiej fryzurze. Świetny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz, ja obsewruję już od dawna ;)

      Usuń
  8. fryzura super! w pewnym wieku trzeba zrezygnowac z dlugich wlosow, u komunii juz bylas:)
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czarny look : )
    Świetna fryzura!

    Zapraszam na konkurs ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz !!!

    uwielbiam czerń !!


    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw i piekne zdjecia
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialność tego zestawu tkwi w prostocie, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing outfit ..

    Follow each other ??

    Check my blog

    Www.fashionblogtwenty.blogspot.com

    Giwtou

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog:) jestem tu pierwszy raz i na pewno będę tu zaglądała częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz !

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. a look great! Elegant simple and beautiful ♥ I like everything, some great photos! xoxo lovely

    OdpowiedzUsuń
  17. niezwykle inspirujesz:)<3
    obserwuję i likuje:*

    OdpowiedzUsuń
  18. love your blog! you have an amazing style! i'm gonna follow you, maybe you'll do the same:D kissez!


    www.myfashionmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))