2012/10/01

SPORTY CHIC

To, co lubię w modzie najbardziej, to to że można z nią eksperymentować na wszelkie sposoby-łączyć różne, na pozór do siebie nie pasujące ubrania, kolory i dodatki, tworząc przy tym często bardzo oryginalne i odważne zestawienia. I tak jest dzisiaj w mojej stylizacji. Mimo tego, że na wybiegach lansuje się zestawianie stylu sportowego z glamour, osobiście często na ulicy się z tym nie spotykam. Kiedyś do takich spodni jak boyfriendy dobrałabym pewnie trampki lub inne buty właśnie w tym stylu. Ale, że cała stylizacja jest luźna, nie chciałam żeby było nudno i przełamałam ją szpilkami. Niestety to już pewnie ostatni raz w tym sezonie, kiedy zakładam odkryte buty.
Mimo, że jesień rozpoczęła się na dobre, a dominują raczej stonowane kolory, ja nie umiem zrezygnować z ukochanych przeze mnie neonów. Tutaj takim akcentami są czapka i naszyjnik, które ożywiają stylizację. Co myślicie o takim połączeniu? Bo ja czuję się w nim świetnie:)










spodnie (vero moda), buty-SH // torebka-etorebka.pl kod-b29161d8 // bluza, naszyjnik- h&m // czapka-cubus // zegarek- GUESS











38 komentarzy:

  1. Wyglądasz super . Połączenie spodni i butów po prostu genialne , no i ta czapka - nie mój styl , ale zestaw bardo udany i pomysłowy ! Super . Bardzo Ci pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej : ) świetny blog jak miło że do niego dotarłam .

    Zapraszam do mojej krainy :
    http://ashplumplum.blogspot.com/

    Ash; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz,czapeczka dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, już wiem gdzie będę musiała się przejść w poszukiwaniu czapki! :D Właśnie podobnej szukam, coś właśnie na przełom jesieni i zimy, czyli nie za gruba, a nie za cienka, Twoja jest idealna. Też bardzo lubię takie niestandardowe połączenia i zabawę modą, a Tobie ta zabawa wyszła rewelacyjnie. :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka śliczna ;) wgl. ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie :) Miło się na Ciebie patrzy! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza bluza a do tego świetny naszyjnik i buty. :) Bardzo fajnie wyglądasz. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, pomysłowo i tak jakoś optymistycznie ;) Podoba mi się ta bluza od dawna szukam takiej z sercem !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie były robione zdjęcia?:) te bloki w tle bardzo mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz niesamowicie, nie mogę się napatrzeć! Ann :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za ile kupiłaś czapkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy ją kupiłaś ? Bo jest śliczna i od dawna taką szukam i nie wiem czy jeszcze mam szanse na zakup takiej w tym sezonie :)

      Usuń
    2. kupiłam ponad tydzień temu, ale powinny jeszcze być, bo to jest nowa kolekcja:) są jeszcze żółto-neonowe:D

      Usuń
    3. Dzięki wielkie ;*

      Usuń
  12. bosko wyglądasz! :) aż napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy masz nieziemskie! i $liczna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna bluzka. te mixy bardzo ciekawie Ci wychodzą ;)

    pozdrawiam i zapraszam Cię również na mojego bloga:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow super zestaw!!!!ta czapka jest swietna,oczywiscie obserwuje:) buzka:*
    jamaima.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow extra ! czapa jest rewelacyjna no i serducho .... pięknie !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna stylizacja bardzo mi sie podoba pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna bluza- prawdziwy sporty chic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej . Właśnie zobaczyłam, że zostałaś obserwatorem mojego bloga. Dziękuje. ja również dołączam Cię do obserwacji i nie dlatego, że Ty to pierwsza robiłaś, ale dlatego , że masz naprawdę interesującego bloga. Jestem " nieco" starsza ale ubrałabym wszystko co masz na sobie. No może bez czapeczki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja jest perfekcyjna :) Wspaniały sporty chic :)
    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz zazdroszczę czapki ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your hair ! And it's perfect with the pink cap ! C

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się kontrast jaki uzyskałaś różową czapką! :D

    I Twoje włosy..aww <3

    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są rewelacyjne a czapka daję czadu! Cała stylizacja jak najbardziej mi się podoba chętnie bym w takie ciuszki wskoczyła:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie dobrałaś tą różową czapkę i paznokcie u stóp, świetny sweter i naszyjnik. Podoba mi się Twój blog- dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Totalna bomba! Neonowe akcenty bardzo na miejscu, kiedy na dworze nieco szarzej i smutniej. Dodały pazura całości. W butach się zakochałam,boskie!
    Pozdrawiam, Tulipanna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))