2012/10/13

wool coat + burgundy pants

Przyszła jesień i znowu zrobiło się zimno. Zdałam sobie sprawę, że w mojej szafie brakuje klasycznego, czarnego płaszcza. Jako cel obrałam oversize'owy cienki płaszczyk, ale niestety nigdzie idealnego nie znalazłam. Wyobraźcie sobie moją radochę, jak w Second Handzie oczywiście, natknęłam się na IDEALNY czarny i na dodatek z wełny! Pomimo tego, że jest cienki-grzeje niesamowicie:)
 I jak tu nie wielbić lumpexów??
Dzisiejszy zestaw to klasyka czyli czerń i szarość przełamana nutką burgundu w postaci woskowanych spodni, w których zakochałam się do szaleństwa. Zastanawiam się jak mogłam nie lubić wcześniej tego typy spodni? Potrafią świetnie ożywić każdą nudną stylizację. Po raz kolejny w zestawie wykorzystałam torebkę mizensa aida, bardzo ją polubiłam i wręcz przykleiła mi się do ręki :)                                                                                                                           













 spodnie-H&M // płaszczyk-sh-ZARA // sweter, buty-RESERVED //  torebka-etorebka.pl //
 komin-no name









35 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie! Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawienie:)))

    Pozdrawiam:)

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje swietnego zakupu ! :) spodnie sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam sie nad ombre hair żalujesz,ze zrobillas czy nie ? :D

    Mam dylemat i mam nadzieje,ze mi pomozesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuję, że zrobiłam bo to naprawdę fajnie wygląda, tylko włosy trochę się niszczą, ale ogólnie polecam:))

      Usuń
    2. Ale to też zależy od jakości włosa:) ja miałam dekoloryzację więc są słabe.

      Usuń
  5. Zakochałam się w tym zestawie, świetne zdjęcia, piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fenomenalnie! Bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie idealnie na Tobie leżą i mają świetny odcień burgundu !!! Zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko wyglądasz :) plaszczyk na prawde fajny, ja tez czesto szperam w sh i mozna znalezc wiele ciekawych rzeczy :)
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Genialna biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spodnie, całość bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia, cudowna stylizacja, niby codzienna, ale jakbyś koło mnie przeszła to od razu bym się odwróciła, dodatkowo bardzo podobają mi się twoje ombre z włosów :D! Zapraszam: http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie, bardzo ładne ombre ! ;D

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba :) Uwielbiam ciuchy z sh, one z reguły nie wyglądają na tyle, ile za nie zapłaciłaś- a jaka frajda z tego, że wyszperałaś coś super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna stylizacja
    dodaje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przeglądam twojego bloga i jestem zachwycona, jesteś świetna! dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobnie jak Ty uwielbiam second-handy! Płaszcz to świetny zakup. Ostatnio także upolowałam elegancki trencz, za 3 zł. Niedługo doczeka się publikacji na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo! ;) Mieszkam od urodzenia w Iławie, jednak bardzo często bywam w Olsztynie głównie na zakupach (zdarza się również na imprezach). Myślałam nad przeprowadzką do Olsztyna, abym znalazła jakąś pracę, ale to jeszcze sporo do przemyślenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje. kolejna idealna , modna i stylowa.
    Piękne włosy i efekt ombre.

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, świetnie dobrana stylizacja!

    Buziaki♥
    Pati,
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy blog, obserwujemy się? pozdrawiam
    ewa
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :) spodnie i płaszcz są super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj :)
    Bardzo fajny blog ! :)
    Masz tak śliczne włosy, że patrzę, patrzę i nie mogę się napatrzeć :p
    Płaszcz klasa, też zwykle napalm się na coś szukam w sklepach w CH, nie znajduję, a w ciuchlandzie puf! i jest ;D miałam tak ostatnio ze swetrami :)
    Pozdrawiam,
    Tulipanna

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjna stylizacja !
    piękne masz włosy <3
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne włosy!
    zapraszam do mnie, ja dopiero zaczynam:)

    dodaje bloga do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  25. spodnie super
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Boze jaka Ty śliczna jesteś! I masz piękne włosy.. tez się zastanawiam nad ombre, ale boję się ze na mnie nie będą dobrze wyglądać.
    Świetne zestawy, inspirujesz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))