2012/11/28

BOTTLE GREEN tiger + MAROON SCARF

Motyw zwierzęcy już od kilku lat przewija się w modzie. Spotykany wszędzie-na ubraniach i dodatkach. Wcześniej jako "print", teraz szał robią całe postacie zwierząt lub tylko ich głowy naszyte na bluzkach. Osobiście jestem jego wielką fanką. Bluza z wizerunkiem tygrysa, którą Wam prezentuje jest moją najnowszą zdobyczą second-handową. Z każdym wzorem trzeba uważać, bo łatwo można przesadzić. W tym wypadku nadruk jest delikatny, więc można poszaleć z dodatkami. Do tej pory bluzy nosiłam raczej na sportowo, tutaj w wersji trochę bardziej eleganckiej, ze spódniczką. Muszę przyznać, że to mój jedyny ciuch w kolorze butelkowej zieleni... ale chyba nie ostatni:) Kolor komponuje się świetnie ze wszystkimi odcieniami czerwieni, złotem, brązem, czernią i nawet z miętą:)




p.s.Zapraszam do śledzenia mojego fanpage'a ;)




moje uzależnienie-jej głos..














bluza-SH/ZARA // spódnica-ZARA // buty-RESERVED // torba-etorebka.pl // biżuteria-allegro







...buziaki -Kasia

25 komentarzy:

  1. Swietne polaczenie kolorow, a kapelusz jak najbardziej ci pasuje:) Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz ;)

    co Ty na to zebysmy sie obserwowaly ?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci w kapeluszach! :)
    Bardzo podobają mi się kolorki.
    Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ja ta bluza jest mega fajna :) i fajnie dobrałaś wszystko, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. your blog is so cute!
    I love your outfit!! : D
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie połączyłaś ze sobą dwa najmodniejsze kolory+ motyw zwierzęcy, w sumie u Ciebie nie aż tak bardzo oczywisty, ponieważ nie jest to print, a nadruk. Fajnie to wszystko razem wygląda! Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny look!
    bluza jest extra! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zestaw bardzo ale to bardzo mi się podoba!!! wyglądasz cudnie a ten kapelusz dodaje Ci uroku!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look !
    super bluza i torebka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    u mnie konkurs - do wygrania buty ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajane zestawienie zieleni z bordo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, widać tu inspirację Kenzo :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja, uwielbiam takie kolory!!! Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i kolory :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. sledze i zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i adore that jumper!!!
    xxxxxx much love
    samecookiesdifferent
    enjoy your weekend dear

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódniczka i ta bransoletka a'la Hermes, choruję na taką od długiego czasu i nadal nie zebrałam się do kupna ;

    OdpowiedzUsuń

  17. I came across your amazing blog and I'd like us to remain in touch! How'd you like to follow each other?

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth

    OdpowiedzUsuń
  18. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nice photos I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))