2012/11/14

RED, red wine

Czerwień- jeden z moich ulubionych kolorów. Uwielbiam ją na ustach, paznokciach, jako dodatek czy element garderoby. Dodaje kobiecości i pewności siebie. Chociaż w mojej stylizacji jest tylko akcentem, to świetnie ożywia stonowaną resztę. Cały zestaw zachowany jest w jesiennej kolorystyce i bazuje na  klasycznych elementach- obcisłych jeansach i czarnym oversize'owym swetrze. (Najczęściej wybieram to połączenie, kiedy nie mam pomysłu w co się ubrać).

Nowością w mojej szafie jest kapelusz. Długo się do niego przekonywałam, ale tak go polubiłam, że chyba na tym jednym się nie skończy...














płaszcz-allegro // spodnie- H&M // sweter-second hand // buty- cache cache // torba- ZARA // kapelusz-MOHITO //szal- reserved









32 komentarze:

  1. ten płaszcz jest naprawdę piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest taki total look w wersji czarnej przełamany czerwonym szalem.

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę pięknie wyglądasz!
    Kapelusz dodaje Ci uroku, a płaszczyk jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku ale mi się ten zestaw podoba!!! W kapeluszu wygladasz niezwykle stylowo!!!! a ta kurteczka jets cudowna!!! Co do czerwieni na ustach- uwielbiam i sama ciągle maluje usta na ten kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, bardzo podoba mi się płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw, w kapeluszu Ci do twarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, świetna stylizacja :)

    Buty są świetne :)

    Wyglądasz zdecydowanie nietuzinkowo :)

    Buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień to prawdziwy manifest kobiecości! Uwielbiam ten kolor :) Jeżeli chodzi o usta, to niestety muszę rezygnować z tej barwy, ponieważ mam naturalnie dość żółtą kość zębów :(
    Twoja stylizacja jest świetna :) Wydaje się być spontaniczna, niewymuszona, a zarazem wszystkie elementy idealnie ze sobą współgrają ;)

    Pozdrawiam i obserwuję,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, śliczne zdjęcia:) Do twarzy Ci w tym kapeluszu:)
    p.s. zgodnie z MP dodaję i zapraszam do mnie:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne zdjęcia i outfit! ślicznie wyglądasz! ;)
    jesli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Że też mi żaden kapelusz nie pasuje.. :(
    Ty prezentujesz sie w nim niesamowicie!

    ZAPRASZAM NA ZAKUPY!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kapelusz i torebka :) jaki lakier masz na pazurkach? cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana:) lakier to manhattan 410T.

      Usuń
  13. WYGLADASZ CUDOWNIE!!!!
    oj jak ja choruje na taki kapelusz..plaszczyk boski..jednym slowem jestem zachwycona
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjecia i bardzo ciekawa stylizacja pomimo niewielkiej ilości kolorów podoba mi się, klasycznie i prosto ale efektywnie :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze Ci szczerze powiedzieć, że masz rewelacyjny gust! w dodatku ciekawy blog :)
    Obserwuję z przyjemością ;*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne zdjecia. Bardzo lubie takie klimatyczne jesienne zestawy z odrobina koloru, w tym wypadku czerwieni. no i ten boski kolor na paznokciach...

    dziekuje za obserwacje mojego bloga, ja tez obserwuje.

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow. You look really great. So nice pics. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny płaszcz, z chęcią sama bym przygarnęła :)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie,

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your post
    Amazing coat
    Let me know if you want to follow each other blogs
    Irena
    x

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, a kapelusz idealnie go dopełnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the look, it's really lovely, xx

    Hope you can check out my blog and maybe follow if you like it, xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))