2012/11/18

WAXED PANTS WITH STUDS

Nie mam pojęcia dlaczego byłam kiedyś zniechęcona do woskowanych spodni... Ale wiadomo, gusta się zmieniają, a w moim przypadku zdarza się to naprawdę często:) Teraz jestem ich wielką fanką, a moja kolekcja wciąż się poszerza. Mam już burgundowe, które uwielbiam (klik) więc przyszedł czas na czarne. Te dodatkowo są delikatnie nabijane ćwiekami, co jeszcze bardziej mnie urzekło. Swetrów też nigdy za wiele, a w szczególności takich luźnych. Za fioletem nie przepadam, ale kolor lekko bakłażanowy jest całkiem OK. (klik). Moje zamiłowanie do ciemnych barw jest nadal duże jak widać więc żeby jakoś to urozmaicić (i trochę się ogrzać) założyłam neonową czapkę, która jest Wam dobrze znana (klik).

 Nie będę kłamać, że nie zmarzłam podczas robienia zdjęć, no ale czasem trzeba się poświęcić... i wcale nie pociesza mnie fakt, że już niedługo będzie jeszcze chłodniej...






BUZIAKI kochani!




















spodnie, sweter- H&M // torba- SH // buty-stradivarius // czapka- cubus







31 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w tych woskowanych spodniach!
    Świetny jest kolor czapki i swetra, odważne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny set! Jestem chora na te buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, choć nie jestem zwolenniczką różu takiego jak jest twoja czapka, ale w tym zestawieniu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, super czapka :D

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. po raz kolejny klasa! świetna stylizacja!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne buty :)


    Pozdrawiam!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for the comment! and the follow <3 you are so cute and so pretty ♥♥ that pink is sooo chic! Now I'm following you! muahmuah!

    If you like Cosmopolitan coktail click here ---> r-morato.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  8. super styl! ciekawy blog! obserwuje i licze na rewanz annainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice your style. =) And in Love with your Ombré. :)

    ♡ http://lavieestbellebyclina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. czapa niby nie pasuje, a jednak komponuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko idealnie zestawione <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw jest cudowny!!! Wszystko mi sie podoba!!! i buciki i spodenki i sweterek :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne ombre!!! no i ta czapka do tego - świetnie :)
    również obserwuję ;)
    ana-looka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hi thanks for the support ....like your blog too

    OdpowiedzUsuń
  15. ooooooo!! czapka jest zawodowa!!!
    a co do spodni to ja lubię, ale nie chodzę, bo nie każdemu pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta Twoja czapka!
    Bardzo udany zestaw, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing outfit :) love your beanie it's so eyecatching!
    by the way your blog and style is freakin' amazing. definitely keep it up, girl! :))

    xx Rebekah

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fenomenalny kolor czapki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Również pozdrawiam (chociaż ja tak naprawdę jestem ze Szczytna, ale to i tak niedaleko ;p) i dodaję do obserwowanych :) Świetna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie spodnie, zresztą całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz super! też chętnie poobserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. love the pants! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    ChrischelleBelle Chanelene

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham twoje spodnie ! *.*
    Zapraszam do mnie : http://majless.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  25. love your kind of streetwear <3
    i love the fashion of Urban Classics

    OdpowiedzUsuń
  26. marzą mi się te buty już od daaawna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))