2012/12/17

let it snow...



Zima jest piękna(oczywiście jak jest biała), ale to zdecydowanie ciężki czas na blogowanie.. Zdjęcia robione w domu są koszmarne, a te na zewnątrz też nie należą do najprzyjemniejszych-albo jest po prostu zimno, albo sypie śnieg, który przykleja się do ubrań... Z takimi warunkami zmagałam się dzisiaj. Pierwsze kilka zdjęć udało nam się zrobić przed "wielką śnieżycą", ale następne są już walką z czasem;) No nic, pozostaje mi po prostu przeczekać ten czas i jakoś się przemęczyć.


Stylizacja prosta i minimalistyczna-jak zawsze moje ulubione szarości i czernie...
Muszę zwrócić uwagę na kozaki, robione na wzór tych z Givenchy. Zdecydowanie budzą one kontrowersję i mają tyle samo przeciwniczek co fanek, do których ja z pewnością się zaliczam. Nie jestem jakąś zwolenniczką podróbek, ale nie ma się co oszukiwać, większość ubrań z sieciówek to zwykłe kopie tych z wielkich domów mody.


 Zostawiam Was ze zdjęciami.



Przypominam o konkursie, w którym do wygrania bon na buty!! KLIK


Zaglądajcie również na moje aukcje KLIK, co jakiś czas pojawiają się tam nowe rzeczy:)











buty-choies.com // spodnie- h&m // torba-e-torebka.pl // płaszcz- ZARA // sweter-reserved // biżuteria-h&m





27 komentarzy:

  1. Piękny zestaw, uwielbiam taki styl. Świetna bluzka, wszystko bardzo trafnie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO fajny zestaw, czekałam ,aż pokażesz buciory i było warto, zazdroszczę!!! Buziaki
    H.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w takim razie zaliczam się również do fanek tych kozaków, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIe jestem akurat fanką tych butów, ale całość bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima może i ciężka dla blogerek, ale trudno, nic nie zrobimy, trzeba to jakoś przeżyć :)
    Dla takich butów- warto się poświęcić i zrobić zdjęcia nawet w takiej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! uwielbiam Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne buty, zakochałam się w nich:) Cała stylizacja wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, uwielbiam takie swetry, a jeśli chodzi o buty, cóż fanką nie jestem, ale te mi jakoś się podobaja ...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany, ale Ci tych butków zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :) buty cudne :) może poobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ! :D

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty świetnie się prezentują, są boskie. Zresztą cała Ty wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te buty stylizowane na Givenchy! Albo się je kocha miłością szaloną, albo szczerze nienawidzi :P Ja zdecydowanie należę do fanek tego modelu :)
    Genialne stylizacja! Prosta, ale z mocnymi akcentami ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za odwiedziny, również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mega!<3 uwielbiam Twoje buty<3 ile dałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Look jest boski ! Buty normalnie jak z kolekcji Givenchy !

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś buty mi się nie podobają :c ale ogólnie wygląda to fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy mogłabyś mi powiedzieć jak wypadają rozmiary tych butów z choies? Czy jak mam normalnie 38 to powinnam zamówić 38 czy 39? Bo dziwnie tam wypada długość wkładki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiałam 2 razy i zawsze biorę 38, czyli swój rozmiar. Raz były troszkę za ciasne(ale rozeszły się), a drugim razem były idealne:) Z tego co się orientuję większość blogerek zamawia też wg swojego numeru a nie sugerując się długością wkładki;)

      Usuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))