2012/12/07

LIKE A BOY


Uwielbiam sukienki, wysokie szpilki i błyskotki, ale czuję się świetnie również w wydaniu trochę męskim. Bardzo na luzie i wygodnie. Idealnego białego t-shirtu szukałam bardzo długo, ale zawsze było coś, co nie do końca mi pasowało-materiał, wcięcie w talii, dekolt w serek(buu)..a w dziale męskim znalazłam to czego szukałam! luźny fason, mięciutka bawełna i nadruk w tym wypadku bardzo przypadł mi do gustu. Koszula- pierwsza i jedyna rzecz w mojej szafie, która jest w kratkę!! Ale zakochałam się w niej bezapelacyjnie. Dopełnieniem są boyfriendy-najwygodniejsze spodnie na ziemi!

Muszę przyznać, że nie umiem nosić ubrań, które mnie w 100% nie przekonują. Nie potrafię założyć wszystkiego. Każdy ciuch musi mieć to coś..nawet jeśli nie jest w moim stylu;)

W takim "zwyklaku" mogę spokojnie iść na spacer z moją córcią;)















kurtka-stradivarius // spodnie-vero moda(sh) // koszula-choies.com(już niedostępna) // t-shirt -h&m(dział męski) // buty- choies.com // czapka-szaleo.pl // torba-sh //szalik-cache cache

29 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz!
    Szczególnie w tej czapce bardzo Ci do twarzy.
    Świetny zestaw, lubię takie na cebulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula i jeansy najlepsze połączenie.
    super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa! Zazdrość mnie bierze kiedy patrze na ciebie! ;)Piękna Ty i genialna stylizacja. Poproszę opis ubrań, butów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUŻ POPRAWIŁAM:) wstawiałam posta na szybko i zapomniało mi się;);P przepraszam!!

      Usuń
  4. pewnie cieplutko było w tej kurtce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJNY LOOK. Próbuję doszukać się skąd pochodzą poszczegolne elementy tego, co masz na sobie ale bezskutecznie ;) skąd czapa? swietna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapka-szaleo.pl jest ciepła i bardzo wygodna:)

      Usuń
  6. Jest szał :) Po prostu uwielbiam ten set!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie - tak na luzie, ale bardzo modnie - widać dopracowany każdy szczegół ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! swietne polaczenie spodni z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw świetny, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie, tak nowojorsko..super!
    Buziaki E

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie, bardzo podoba mi się ten luz który masz w sobie, fantastyczny look!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ślicznie. dziekuję za odwiedziny. strasznie załuję, że nie kupiłam tych butów ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look buty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta koszula śni mi się po nocach..uwielbiam takie zestawienia !

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość bardzo fajnie gra. Świetne jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tak mam, że czasem lubię wyglądać dziewczęco, a czasem jedyne co chcę ubrać to luźny t-shirt, jeansy i ukochane trampki.
    Twoja koszula jest piękna i bardzo przypadła mi do gustu, buty już chyba widziałam u którejś z bloggerek. W tle widać śnieg zastanawiam się czy przez buty i podwinięte nogawki nie wiało Ci w nich po nogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka dziewczyn mnie już o to pytało. Muszę przyznać, że naprawdę jakoś łagodnie przechodzę tą zimę, ani razu jeszcze nie zmarzłam tak na poważnie. Chyba jestem zahartowana po prostu...:]albo nienormalna..;p

      Usuń
  17. Czy te buciki są wygodne? Ile cm ma obcas ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna koszula :) czapka tak samo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))