2012/12/19

LOOK OF THE DAY: pom-pom beanie




Chyba wszyscy już zauważyli, że uwielbiam czapki;) Mam naprawdę sporą kolekcję. Niedawno do niej dołączyła czapka z wielkim pomponem. Kiedy zobaczyłam ją w sklepie, od razu wiedziałam że musi być moja. Czarna, wełniana i klasyczna-to jest to!

Dzisiaj zdałam sobie sprawę, że na moim blogu ostatnio zdecydowanie brakuje kolorów. Nie umiem się jakoś przełamać, żeby moja stylizacja składała się w 100% z kolorowych ubrań, zawsze musi być ten czarny albo szary akcent. Dlatego tą stylizację ożywiłam dawno zapomnianymi rurkami w kolorze czerwonym. Reszta bez zmian-szarości i czernie.. Postaram się jakoś to zmienić;)










płaszcz-allegro // spodnie-new yorker // bluzka-h&m //czapka- szaleo.pl // buty-choies.com // bransoletka i naszyjnik- granashop.pl // zegarek- edibazzar.pl

31 komentarzy:

  1. o jaka śliczna dzidzia :) Cudownie wyglądacie obie, bo jak dobrze zgaduję, to chyba dziewczynka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz kochana czy są dostępne jeszcze te kurtki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpisz sobie na all. "płaszcz skórzane rękawy" i znajdziesz. jak coś mój to S.

      Usuń
  3. You look so pretty! lovely boots *

    Would you like to follow each other? You have a great style, i'd love to keep in touch!

    Kisses*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, cudownie! Bardzo w moim stylu :)) I przeurocza córeczka, na pewno po mamusi :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka dzidzia i stylowa mama :)
    Brak Ci kolorów? Fajnie to przełamałaś spodniami !

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie!!! cudna czapka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. mega zarąbisty look!choruję na te buty-z przyjemnością poobserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, bardzo fajne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!
    Ostatnie zdjęcie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna stylizacja
    moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszcz i czapa są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bosko wyglądasz :)! Czy spodnie z New Yorker'a są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) nie mam pojęcia, bo ja swoje kupowałam w marcu...

      Usuń
  13. You're gorgeous! Also, love your warm yet extremely chic outfit, especially those amazing boots!

    xo,
    Sabrina
    http://www.rougespark.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jak zawsze!
    cudny płaszczyk:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowo :)
    Obserwujemy?
    http://truskawka-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ;) ... i jeszcze te buty <3
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog :D

    obserwujemy ?
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ten naszyjnik jest genialny...

    OdpowiedzUsuń
  20. twoja stylizacja jest swietna :) kocham twoj plaszcz

    OdpowiedzUsuń
  21. buty obłędne
    przeglądałam Twojego bloga, jest rewelacyjny
    będę zaglądała

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty ! <3 na ten płaszcz chorowałam ,ale jakoś mi przeszło i teraz znowu choruję jak go zobaczyłam u Ciebie hehe:D Bardzo fajny blog, jestem tu pierwszy raz i będę zaglądać częściej.
    Obserwuje i pozdrawiam Sinina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))