2012/12/03

warm striped sweater





Mamy grudzień,lada chwila zasypie nas śnieg po kolana ... Ratunkiem dla zmarźlucha w nadchodzące dni może być gruby, ciepły sweter. Ja już w kilka takich się zaopatrzyłam. Dzisiaj prezentuję Wam mój ulubiony. Jest duży, szeroki i co ważne -ma paski, które wg mnie zawsze będą "modne". Oprócz swetra podstawowym elementem zimy są grube szale i kominy. Są dla mnie wybawieniem, bo nie przepadam za zimą, a przytulny komin potrafi świetnie otulić i ogrzać mnie w te dni.
Mimo wszystko z botków nie zamierzam zrezygnować, szczególnie z tych które widzicie na zdjęciach. Stylizowane na te od Alexandra Wanga. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i są teraz moim numerem jeden!!












sweter-C&A // spodnie- h&m //torba- etorebka.pl // buty- choies.com //komin- top secret






28 komentarzy:

  1. Super!! Czekam aż pokażesz nowe buty !! ( wyszpiegowałam na facebooku że się spodziewasz świetnych kozaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:)już do mnie przyszły;) są cudowne! podejrzewam, że następna stylizacja będzie właśnie z nimi

      Usuń
  2. super, bardzo mi się podoba!
    buty obłędne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz buty! jako pierwsze mi się rzuciły w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te buty są boskie!!!!! zresztą reszta też :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty bardzo podobne do tych od Zary- świetne! :) i jeszcze genialne spodnie!
    Śliczny, prosty zestaw ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba,spodnie i buty <3 Wspaniałe:) Ciekawa stylizacja. Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam blogowanie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne buty ;). I bardzo fajny blog, będziemy wpadać częściej. http://biolozkiomodzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komin :) też mam tą torebkę ale planuję ją sprzedać jak najszybciej bo to zapięcie doprowadza mnie do szału :D nie wiem czy Twoje też ale moje strasznie cieżko chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest denerwujące, przyznaję-dlatego ja jej często nie zapinam po prostu;P

      Usuń
  9. ale mi sie podoba Twoje ombre:D i buuuty :)
    dodaje do obserwowanych :D i nie wiem dlaczego dopiero teraz;p

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny look, a botki mnie intrygują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look szczegolnie podobaja mi sie buty i torba :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)


    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w Twoich butach max ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się:)
    Zapraszam do mnie
    http://karolinagespucci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz!
    Bardzo fajnie połączyłaś kolory.
    Zawsze z przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Dawno temu kupiłaś te buty? :)A.

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz;p
    torebka mega!

    OdpowiedzUsuń
  17. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie, nowy cykl na blogu!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog jest wspaniały! Zdecydowanie mój styl!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, kiedy to zobaczyłam, od razu pomyślałam o tobie. W Olsztynie jest pełno pięknych dziewczyn, mogłaby to być dla nich szansa mam nadzieję że dla mnie tez;)
    http://www.facebook.com/GAGAMODELS?ref=ts&fref=ts
    Ps. W poście z wtorku własnie wspominają o Olsztynie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))