2012/12/26

WINTER TIME






Święta Bożego Narodzenia… Uwielbiam je. Mimo tej bieganiny za prezentami, tego nawału zajęć w domu(gotowanie, sprzątanie, ubieranie choinki). Jest to dla mnie cudowny, magiczny czas. A najbardziej atmosferę Świąt można poczuć, kiedy na dworze jest naprawdę biało. Lekki mróz, puszysty śnieg, skrzypiący pod butami..

Ogólnie za zimą nie przepadam, ale jeśli już być musi, to niech będzie zawsze taka cudowna jak w tym roku! Może być i mroźna… Ja na niskie temperatury jestem przygotowana. Buty emu-może nie są bardzo urodziwe ani kobiece, ale idealne na tą porę roku. Są dla mnie wybawieniem. Naprawdę. Wcale nie czuć temperatury, która panuje na dworze (testowane przy -20st.C). Na dzień dzisiejszy najlepsze zimowe buty jakie miałam. Czapka też w sam raz na mrozy. Ma już kilka lat, a jest niezastąpiona. Narzekałam na brak kolorów w moich stylizacjach, więc dzisiaj w roli głównej dla odmiany kremowy sweter, nowy nabytek w mojej szafie;)










 buty-emu  // spodnie-h&m // sweter-stradivarius // czapka-madbomber // płaszcz-allegro // 

25 komentarzy:

  1. fajna stylizacja,śliczny sweterek:)
    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego u Ciebie jest snieg a u mnie nie? :( jestem zazdrosna!!! Masz bardziej klimatyczne swieta :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny sweterek. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszcz i torebka!!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz, świetny płaszcz i czapa!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się Twoja torebka :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, świetny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny look;)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylizacja i świetna biżuteria !
    Pewnie ,że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey you´ve a wonderful blog!
    If you want we can follow each other
    here, on bloglovin and gfc ?
    Let me know
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygladasz <3
    Ciekawy blog, obserwuję i mam nadzieję, że zajrzysz do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja !!
    pozdrawiam i zapraszam http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, ciekawy blog :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? <3


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten płaszcz jest świetny!
    Ja zamówiłam swoje UGG'i jakieś 3 tygodnie temu i pewnie dostanę je na wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego Nowego Roku! ;*
    Obserwuję Twojego bloga i liczę na rewanż ♥

    http://imemmanuelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie. :) Zapraszam po inspiracje na mojego nowego bloga, gdzie można obejrzeć ręcznie szyte torebki oraz gorsety mojego autorstwa: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))