2013/02/07

perfect black coat

Czarny, klasyczny płaszcz- to rzecz, którą powinna mieć w szafie każda kobieta.  Taliowany czy oversize to już rzecz figury i gustu każdej z nas. Największą zaletą jest jego uniwersalność. Wygląda świetnie zarówno z obcisłymi rurkami, spódnicą czy boyfriendami.

 Długo szukałam takiego, który byłby odpowiedni i spełniał moje oczekiwania:
przede wszystkim był minimalistyczny
 miał czarny, głęboki kolor
fason oversize
dobry jakościowo materiał (najlepiej wełna)
był ciepły
miał kieszenie i kołnierz ze stójką

Ja swój płaszcz upolowałam na 70% wyprzedażach. Spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki;D
 Cierpliwe czekanie bardzo się opłaciło, bo na pewno będzie towarzyszył mi przez kilka kolejnych sezonów.














płaszcz-mango%(s)  / koszula, torba-ZARA% / spodnie-mosquito (xs) / buty-h&m% / apaszka-second hand / szminka-rimmel Kate Moss 22












14 komentarzy:

  1. wyglądasz bardzo fajnie ! :) świetna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś moją inspiracją! :* Cudownie wyglądasz, na prawdę wszystko mi się podoba. Jak to się mówi styl to człowiek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny look!!! super płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest ten płaszcz! Jestem tego samego zdania- czarny płaszcz to podstawa w każdej szafie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz genialnie a dodatki świetnie dobrane .

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz idealny :)
    i rewelacyjna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście idealny płaszcz, tez taki sobie muszę sprawić !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest mega !
    pozdrawiam @http://dainnty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny płaszcz, spodnie i torebka! <3
    super blog! obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))