2013/02/10

PRZEGLĄD KOLEKCJI SKLEPÓW wiosna 2013

Wyprzedaże dobiegają już końca, gdzieniegdzie można upolować ostatnie sztuki przecenione nawet do 70%. Sieciówki prowadziły już nowe kolekcje na sezon wiosna/lato 2013. Jedne są pozytywnym zaskoczeniem, inne nie. Lubię sieciówki i chociaż jest to totalna masówka, czasem zdarza mi się temu ulec. Niestety mnie w tym roku jakoś szczególnie nie zaskoczyły, ale wybrałam kilka rzeczy które chciałabym mieć w swojej szafie.
Jedno jest pewne- wiosną powrócą pastele(błękit, beż, pudrowy róż), a pierwsze skrzypce będzie grała biel. Najlepiej zestawiana z czernią. Fason jaki dominuje to zdecydowanie oversize(coś co celowo ma wyglądać na za duże). Da się też zauważyć, że "modny" będzie minimalizm. Furrorę robią teraz biało czarne paski, kropki i duże nadruki na bluzkach, a to zdecydowanie mi się podoba.

Poniżej przedstawiam Wam moje "sieciówkowe" propozycje na wiosnę...






 NAKRYCIA WIERZCHNIE





 1,2-topshop/ 3-stradivarius/4-reserved/5-8 ZARA


Nie przepadam szczególnie za beżem, ale kurtki z suwakami z topshopu mnie urzekły, swym krojem i uniwersalnością. Trzeba przyznać, że Zara również się spisała-minimalizm to mocna strona tej kolekcji.



KOSZULE




 1-4-H&M/ 5-STRADIVARIUS/6,7 ZARA


Na wiosnę odchodzę od czerni, na rzecz pięknych, zwiewnych koszul. Propozycje z H&M są bardzo ładne i myślę, że będą wyglądały fajnie nawet w połączeniu z luźnymi spodniami.

BLUZY, SWETRY

1,2-TOPSHOP/ 2,4-MANGO/5-RESERVED/6-9 H&M/10-15ZARA 

 Jeśli sweter-to zawsze oversize. Luźny, wygodny i świetnie wygląda z legginsami. Nie może zabrankąć również pasków;) W tym sezonie sieciówki zachwycają mnie propozycjami bluz! Szczególnie ZARA



SPODNIE
 
 1-H&M/2-RIVER ISLAND/3-MANGO/4,5,6-ZARA


 Zdecydowanie stawiam na boyfriendy-z dziurami czy bez, jasne czy ciemne nie ma znaczenia. Ważna jest wygoda. Spodnie tego typu świetnie prezentują się ze szpilkami! Klaszyczne czarne przecierane jeansy z mango są hitem!



SPÓDNICE
 1-4 TOPSHOP/5-H&M/6-BERSHKA



Tej wiosny zamierzam nosić częściej spódnice, zwłaszcza o takich krojach. Propozycje z topshopu są na prawdę godne uwagi;)




SUKIENKI
 1-STRADIVARIUS/ 2-H&M/3-ZARA






BUTY

1,2,3,5,7-RESERVED/4,6,7,8-ZARA



 Propozycje z reserved bardzo mnie zaskoczyły;)



 DODATKI



1,2 GRANASHOP/3-MONASHE/4-MANGO/5-MISSIWSH/7-10 ZARA


Na pewno w mojej szafie pojawi się jakaś kolorowa czapka. W kwestii torebek jestem bardzo wybredna, ale te wyglądają kusząco.






Podobają się Wam któreś z tych propozycji? Jakie są Wasze"must have" na nadchodzący sezon? ;)



pozdrawiam:*:*:*

7 komentarzy:

  1. Moim must have są wszelakiego rodzaju koszule, a teraz mam wielki wybór, bo mozna je znaleść w każdym sklepie. Dziś się o tym przekonałam.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej nie wiedziałam, że takie piekne buty ma Reserved jutro biegnę szukać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham czarno-białe kropki i paski więc czekam na te z nowych kolekcji bo do tej pory nie udało mi się znaleźć propozycji, gdzie fajny wzór szedł by w parze z dobrym dla mnie krojem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszule i swetry są super;) Ale spódnice czy sukienki już nie bardzo w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) Wspaniałe stylizacje :)
    Widzę, że Lublinianka :>


    ________________________________________
    antolka95.blogspot.com Zapraszam do obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moi faworyci na tą wiosnę, to zdecydowanie czerń i biel! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szare botki i białe sandałki z Reserved już dawno sobie wypatrzyłam ale teraz doszły jeszcze te czarne i jasne :D no i oczywiście nr 4 z Zary. Czyli jak klasyczna kobieta same buty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))