2013/02/14

rottweiler tee

Wszystkie egzaminy już za mną i w końcu zaczęły się ferie:)
Wreszcie zasłużony odpoczynek! Będę miała czas na nadrobienie zaległości w blogowaniu.

 Dzisiaj krótko, bo dopadł mnie brak weny w pisaniu. Zestaw bardzo codzienny. Jeansy, skórzane dodatki w postaci rękawów w żakiecie, butów i torebki. I jeden charakterystyczny element- koszulka z wizerunkiem rottweilera. Wylansowana przez Givenchy i uwielbiana przez wszystkie "fashionistki". Z reguły nie ulegam takim chwilowym trendom, ale ta koszulka naprawdę skradła moje serce

A skoro już przy tym jesteśmy, to życzę Wam zarówno w Walentynki jak i przez resztę roku mnóstwo ciepła i miłości!! swoją drogą na zewnątrz również mogłoby być cieplej...;)
















płaszcz Mango / spodnie New Yorker / żakiet mosquito / t-shirt choies / buty ZARA% /
 torebka misswish / bransoletki Lilou

22 komentarze:

  1. Buty i torebka - fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja ! lubie takie :) Ty jak zwykle piekna :) M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny set!
    T-shirt, botki i żakiet - SUPER. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw!
    koszulka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Ciebie i Męża;)
    Super wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:) Koszulka genialna, a pomadka ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja! piękna torba!fajny ten codzienny zestaw !
    gratulacje dla ciebie i męża :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super! zazdroszczę koszulki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Tobie i mężowi. A zestaw bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój blog:)
    Gratulację dla męża:)Udanych ferii:)
    Świetna stylizacja,prosta,a taka świetna:)
    obserwuję
    pozdrawiam Roksana

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny look!
    Wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chciałabyś może odsprzedać mi tej czapki ? :) :

    http://malynstyle.blogspot.com/2012/11/waxed-pants-with-studs.html

    Proszę o odpowiedź na moją pocztę agusia_509@wp.pl Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny set! Wszystko idealne jak dla mnie!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely outfit!

    xoxo

    Fashion Seine

    http://fashionseine.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))