2013/03/11

green light

Patrzę rano przez okno i co widzę? ŚNIEG! mnóstwo śniegu.. wszystko jest zasypane, znowu jest zimno i brzydko! Aura lekko nas zwodzi i powoli zaczynam tracić cierpliwość. Niestety nie pozostaje mi nic innego jak zakopać się z gorącą herbatą pod kocem i wszystko przeczekać.
Nawet przez chwilę nie przeszło mi przez myśl, żeby wyjść na zewnątrz i robić zdjęcia. Na szczęście, jestem przezorna i w tamtym tygodniu zrobiłam kilka fotek;) Aby przywołać wiosnę-mała dawka koloru w postaci czapki i na pazurkach, a cała reszta zestawu jest Wam znana.

Pozostawiam Was więc w klimacie lekko wiosennym i życzę ciepełka na nadchodzące dni;))






















bluza misbhv / płaszcz mango / spodnie new yorker / buty stradivarius /torba sh /czapka granashop.pl

65 komentarzy:

  1. super stylizacja! bluza najlepsza! :)
    Powiedz mi jaki rozmiar bluzy wybrałaś?
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza ma rozmiar S. Chciałam żeby była luźniejsza;)

      Usuń
  2. wspaniale; ))

    zapraszam @!!


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! uwielbiam tą bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bezbłędna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluza i czapka- rewelacja ! super ci w tym kolorze zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz, a do tego świetna stylizacja! Mimo wszystko najbardziej przypadły mi do gustu spodnie,które są po prostu genialne! Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz! super Ci w takim zielonkowatym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. buty i bluza bardzo mi sie podobają <3

    dodałąm do obserwowanych :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo ładna :) bluza i buty rewelacja ! *.* Twój blog jest świetny i strasznie inspirujący, obserwuję :)

    http://piegowataaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  11. włosy masz genialne:) i cała stylóweczka również przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna czapa i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie propsy za Misbehave :)
    Pozdrawiam, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham absolutnie wszystko co masz na sobie!!!!!!!!!!! Obserwuję i czekam na kolejny post!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. a fuu, u mnie też znów naleciało tego białego brzydactwa dziś:(
    zestaw świetny, nie mam się czego czepiać, wszystko bym przytuliła do serduszka:) (buty już są, kocham:))
    pięknie.

    pozdrawiam
    persona non grata

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, hiper, zajebiście ;) Bardzo podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful blog!
    maybe we can follow each other?

    welcome :)

    anngrigorieva.blogspot.ru

    anngrigorieva.blogspot.ru

    anngrigorieva.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. <3333 mega dobra stylizacja !!
    Keep it up !

    OdpowiedzUsuń
  19. wow <3 cudownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny outfit!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba Twój post. Świetne zestawienie kolorów i stylów. Na pewno wrócę po więcej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing outfit!
    Nice blog!
    wanna follow each?
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  23. Great look and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja! bardzo podoba mi się paszcz ;) idealnie do Ciebie pasuj. ;) i ten zielony kolor również bardzo fajnie się tu wpasował. ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Merg, może miałabyś ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Thank you for visit my blog. I'm now following you. Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciao... I'm following you back now!!!
    Nice blog!!!
    See you soon...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie- czapka jest genialna !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz. Bluza i czapka są mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi

    Great Blog!

    I’m following your blog, i hope you follow my :)

    http://umblogfashion.blogspot.com

    Kiss,
    Liliana

    Check out my blog: Um Blog Fashion

    Check out my bloglovin: Bloglovin - Um Blog Fashion

    OdpowiedzUsuń
  30. poczytalam Twoj blog, podoba mi sie bardzo:)podoba mi sie twoj styl:)
    Zdjęcia sa super
    http://pecanbutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. oh wow! you're looking stunnig! from head to toe.
    you're having an amzing sense of style.
    wondering if you wanna follow each other :>? we could stay in touch though.
    best wishes. have a nice day!
    www.rot-schopf.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Trafiłam tutaj przypadkowo i jestem szczerze zdziwiona, że nigdy wcześniej o Tobie nie słyszałam - jesteś fenomenalna! Piękne, profesjonalne zdjęcia, wszystko elegancko dobrane. A buty i czapka z tego posta naprawdę mnie urzekły - nigdy nie przypuszczałabym, że zieleń może tak bardzo ożywiać stylizację!

    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam ciepło,
    chocarome

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe słowa;) dziękuję, kochana jesteś! właśnie tacy ludzie motywują mnie do działania:))

      Usuń
  33. Przeglądnęłam kilka postów w tył i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Będę tu teraz zaglądać regularnie, bo dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the green on you!!
    Stunning pictures
    I am now following you lovely blog.
    Hope you can stop by mine, and maybe follow back if you want? :)
    << From Brussels, with Love>>

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O jakie wspaniałe ombreeee!!! ;)

    anullac.blogspot.com ;) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. idealnie, a włoski cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawy look. Blog na dobrym poziomie, chociaż wolałabym przeczytać coś ciekawszego niż kolejną relację pogodową.
    Obserwuję.
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście ostatnio za dużo piszę o pogodzie, ale jest ona tak przytłaczająca, że nie da się tego pominąć;/ Obiecuję, że jeszcze wiele ciekawszych treści pojawi się tutaj;)

      Usuń
  39. uwielbiam stylizacje z pazurem! genialnie !
    Buziaki;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystko z osobna wow, razem - drugie wow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. dobrze ze były fotki w zapasie zeby nam pokazac:D bo pogoda jest dobijajaca xD super czapka!:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nareszcie mogę dodać Cię do obserwowanych. :) Ah jakie to cudownie uczucie. ;) Niedawno założyłam tutaj swojego bloga, już od jakiegoś czasu obserwuję Twój blog na bieżąco, jesteś taka cudowna kobietką, że uwielbiam Cię pod każdym względem. :) Jesteś moja najwspanialszą inspiracją, za każdym krokiem zachwycasz mnie coraz bardziej. :) Chciała bym być taka jak Ty - czyli idealna w każdym calu. :) Nie pomyśl sobie, że słodzę Ci od tak sobie, piszę to prosto z serca bo jesteś wartościową osobą dla mnie. :* Od razu zapraszam na swój blog, który dopiero "raczkuje" na którym będę pokazywała moje wyroby uszyte przeze mnie i nie tylko. :) :*

    Pamiętaj kochana że już zdobyłas moje serce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. nádherný outfit i fotky!:)<3 Moc ti to sluší.
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam Twojego bloga! świetna stylizacja! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  45. Tym outfitem zdecydowanie mnie kupiłaś! Tak 3maj! :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. zakochalam sie w tej bluzie-jest nieziemska

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty genialne i te połączenie zieleni, ładnie się to prezentuje.

    Tak na marginesie, zapraszam na mojego nowego bloga: forget-that-iam-blond.blogspot.com
    dopiero zaczynam, także w prostacki sposób próbuję przyciągnąć kilku czytelników.

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  48. hej:)))Twój blog tez mi się bardzo podoba i już go obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne ombre no i przedewszystkim bluza !
    Zapraszam : http://letmelook.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))