2013/03/18

red leather skirt

Każda z nas ma swój sposób na to by wyglądać bardziej kobieco niż zwykle i przykuwać wzrok. Wysokie szpilki, krótka dopasowana sukienka, perfekcyjny makijaż czy szalona fryzura- wszystkie metody są godne uwagi.
Ja natomiast stawiam na czerwień. To kolor, który kusi, wyróżnia z tłumu i dodaje temperamentu.  Spódniczka, którą mam na sobie jest dodatkowo skórzana, co sprawia że staje się jeszcze bardziej krzykliwa. Zestawienie jej z koronkową bluzką było trochę ryzykowne, ale kryjące rajstopy sprawiły że całość nie jest wyzywająca. Dla wzmocnienia efektu usta i paznokcie pomalowałam w kolorze krwistej czerwieni. 
Myślę, że zamierzony cel został osiągnięty... ;) A Wam się podoba?

ALLEGRO
















 płaszcz, torba mango / spódnica bershka / bluzka new yorker /buty zara / szal h&m








19 komentarzy:

  1. uroczo ;-))


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica mogłaby być bardziej rozkloszowana, ale i tak jest najciekawszym elementem stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie wyglądasz... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,a najbardziej te ostanie zdjecie.Czerwien piekna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, bardzo stylowy zestaw, a ostatnie zdjęcie magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie :) cudna spódniczka i rewelacyjne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie !
    bardzo podoba mi się ta spódniczka w połączeniu z koronką :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, Twój blog również jest max inspirujący. Ciekawa stylizacja i te połączenie kolorów :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny akcent kolorystyczni moje ukochane "prześwity" - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sesja <3 wyglądasz niesamowicie <3 uwielbiam tutaj wszystko <3 począwszy od butów kończywszy na szalu <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa spódniczka :)
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz,uwielbiam Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. You have great Ideas and a interesting blog, i really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-) Kisses from Switzerland

    schuhRei.ch

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna stylizacja! kocham i skórę i czerwony kolor, dlatego strasznie podoba mi się ta spódniczka! :)
    przejrzałam bloga i muszę powiedzieć, że masz i ciekawe stylizacje i bardzo fajnie robione zdjęcia!
    chętnie będę go obserwowała dalej :)
    pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  15. hej mam na sprzedaz butry co ta blogerka ma czarne z nitami, http://myinspirationss.blogspot.com/2013/03/koszula-w-czarno-biae-paski.html#comment-form rozmiar 37,zapraszam do kupna:)
    jesli bylabys chetna pisz na maila ola.pas5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))