2013/03/07

white peplum blouse

Przyznam, że nigdy nie byłam jakąś wielką fanką bluzek z baskinkami. Wydawało mi się, że deformują figurę i przede wszystkim-nie były do końca w moim stylu. Postanowiłam jednak zaryzykować. Czasem przychodzi taki dzień, kiedy trzeba zamienić szeroki sweter i boyfriendy na coś bardziej eleganckiego. I tak, z myślą o jutrzejszym DNIU KOBIET postanowiłam stworzyć zestaw bardziej kobiecy niż zwykle;)

Wygląda na to, że muszę zmienić swoją dotychczasową opinię na temat bluzek tego typu-fajnie podkreślają talię i co ważne, maskują wystający brzuszek, więc są świetną alternatywą dla tych którzy lubią sobie podjeść:)


Wybaczcie mi za "blokowe" tło, ale niestety nie mam ostatnio dużo czasu na robienie zdjęć...

ZAPRASZAM chętnych na aukcje allegro-sprzedaję kilka rzeczy, (tych bez konta odsyłam na adres mailowy;))










bluzka mosquito / spodnie sh / buty, płaszcz h&m /torebka misswish / okulary c&a

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, lubię takie klasyczne looki!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe buty i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna ta bluzka, genialny kołnierzyk! Drugi wielki zachwyt mam nad kolorem szminki. Bardzo mi się ten zestaw podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie, i na dodatek z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka piękna! Świetny krój, kolor wykończenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebke dostałas za wspołprace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam, ale dostałam duży rabat za umieszczenie bannera na swojej stronie:)

      Usuń
  7. wspaniale; ]



    zapraszam !


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, pięknie wyglądasz!
    Mam taki sam płaszczyk, ale na mnie nie wygląda tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit!! klasycznie i elegancko :) ja uwielbiam baskinki od dłuzszego czasu- a Twoja jest śliczna!!! i bardzo podoba mi sie torebka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zestaw jest rewelacyjny. Aż się wybrałam na Twojego bloga z Modnej Polki, by zobaczyć, czy reszta też mi się spodoba:)!
    I tak, zostaję na dłużej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo wychodzi na to, że już wcześniej miałam Cię w obserwowanych. Ale nie wyświetlasz mi się w aktualizacjach bloga, pytanie czemu?
    Czy to coś u mnie na blogerze nie tak, czy u CIebie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, klasyczny look :) Bardzo podoba mi się baskinka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz :) bluzka i torebka najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie!!! Torebka, top i spodnie rewelacyjne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczną masz bluzeczkę!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog ,świetna stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))