2013/03/02

WINTER GO AWAY!!

Powoli zaczęłam tracić nadzieję, że wiosna kiedykolwiek nadejdzie, ale moje wątpliwości rozwiało piękne słońce, które pojawiło się przedwczoraj.
Mój organizm domaga się pięknej pogody, wyższych temperatur i tej wiosennej energii. 
Mam dosyć zimna, śniegu i ubierania się na cebulkę. Czekam tylko, kiedy będę mogła schować płaszcze i grube szaliki na dno szafy. 

Chcąc wywołać wiosnę na dobre zaryzykowałam zdjęcia w trochę lżejszym odzieniu. Mam nadzieję, że nie odbije się to na moim zdrowiu.
Oczywiście nie chodziłam tak wyletniona przez cały dzień! Jest to raczej moja stylizacja "do auta", pomijając buty, które zazwyczaj wożę na zmianę:)
Tęskniło mi się do jasnych kolorów i oto są! na razie delikatnie-w postaci białej marynarki i beżowego futerka, ale oczywiście na tym się nie skończy... 

Życzę Wam kochani samych słonecznych dni!!:)))





















kamizelka sammydress / marynarka Reserved / t-shirt h&m man / spodnie sh / buty choies.com / torba Zara%% /czapka, zegarek granashop / łańcuch h&m

25 komentarzy:

  1. Absolutnie wszystko mi się tu podoba! :) Super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, u mnie dzis od samego rana przepiękne słońce i mozna ubrać sie tak samo jak Ty :)
    Piękna torebka !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak zgadzam się z Tobą, też mam już dosyć zimna z całego serca! Nie mogę doczekać się wiosny.. :) A stylizacja jak zwykle przesmaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona twoją stylizacją ! mega spodnie, futrzak cudo!!! czapa pasuje idealnie!
    Jak dla mnie jeden z zestawów trafionych w 100%!
    genialnie
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Malyn świetny outfit! Kurcze, mam zakaz kupowania, ale jak zobaczyłam tą kamizelkę, to znowu mnie naszło.... Grrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra czapa; DD

    new post
    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przecudownie!
    zakochałam się w kamizelce! :)

    http://madeoftears-madeoftears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw ;) genialne buty

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylizacja !!! :)))) bardzo podoba mi się ta kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie wyglądasz, wszystko fajnie do ciebie pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?



    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałą masz kamizelę i świetne spodnie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie tu! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love those boots!!

    http://umi-fashionstyle.blogspot.jp/

    OdpowiedzUsuń
  15. JEZU GENIALNE BUTY!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))