2013/04/06

spring! where are YOU??

Kochani!

Miałam nadzieję, że wraz z nadejściem wiosny będę bardziej systematyczna. Niestety wiosny nie widać, w związku z czym i ja nie mam powera na blogowanie. Wyczerpałam chyba swoje pokłady pozytywnej energii...

Kilka słów na temat stylizacji. Po ostatnim udanym eksperymencie z kolorem zielonym [ tutaj ] postanowiłam pójść za ciosem i zamówiłam bluzę w tym samym odcieniu. Zdaję sobie sprawę, że jest to dokładnie odwzorowana kopia kultowej bluzy KENZO, ale niestety na oryginał nie jestem w stanie sobie narazie pozwolić. Musiałam więc zadowolić się jej tańszą wersją. I to o wiele tańszą;) Z pomocą przyszedł sklep internetowy choies.com , który oferuje bardzo ciekawe ubrania w różnym stylu. Natomiast spódnica, którą mam na sobie jest efektem małego DIY. Wystarczy second hand i maszyna do szycia;)









 

bluza choies.com / spódnica sh+DIY / torebka etorebka.com / buty h&m / płaszcz mango

15 komentarzy:

  1. urocze włosy ; DD



    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra bluza! ale do spódnicy nie pasuje wcale;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię;) ja jestem trochę innego zdania;)

      Usuń
  3. Świetna bluza :) masz fantastyczne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw!!! Ehh, a wiosny jak nie było tak nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój zestaw jak zwykle piękny, a tak z innej beczki gdybym była facetem to na bank zakochałabym się w Tobie ;)) śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie, świetna bluza i płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz kochana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w torebce <3

    Pozdrawiam "Blogerki z Warmii i Mazur" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już tą bluzę w kilku stylizacjach, ale za każdym razem fajnie to wygląda :)
    Chciałam Cię poinformować, że zmieniłam adres bloga na http://karolinakolodziej.blogspot.com/, wcześniej było karolina-w-krainie-mody.blogspot.com - zmień to sobie w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. marzę o takiej bluzie! wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))