2013/04/13

THE NEW ICONS by H&M




Jakoś nie mam szczęścia do pogody, a zwłaszcza w kwestii robienia zdjęć do bloga. Począwszy od wiatru, który targa mną i moimi włosami na lewo i prawo, poprzez śnieg, który przykleja się do ubrań kończąc na deszczu, który musi padać AKURAT wtedy kiedy wychodzę z domu. No pewnie, jak już nie ma się na co narzekać to narzeka się na pogodę:) No ale nie o pogodzie miał być dzisiejszy post. Przechodzę więc do sedna.

11 kwietnia do sklepów H&M trafiła kolekcja THE NEW ICONS, której zamysłem było stworzenie linii ubrań inspirowanych stylem czterech pięknych modelek Daphne Groeneveld, Liu Wen, Lindsey Wixson oraz Joan Smalls. W kolekcji znajdziemy elementy boho, romantyczne koronki, kowbojskie botki czy skórzane rockowe kurtki i kamizelki, które świetnie ze sobą współgrają. W skład kolekcji wchodzi około 20 produktów, niestety niektóre artykuły będą dostępne tylko w wybranych sklepach, a CAŁA KOLEKCJA na pewno w CH Alfa w Olsztynie, z czego niezmiernie się cieszę:)

Do dzisiejszej stylizacji wybrałam koszulkę właśnie z tej kolekcji. Bardzo lubię białe t-shirty z napisami, wbrew pozorom są bardzo klasyczne i sprawdzają się w różnych wydaniach.Nowością w mojej szafie jest również zamszowa ramoneska w kolorze koralowym, co może być dużym zaskoczeniem:)

A Wam przypadło coś do gustu? 













kurtka, buty mango / spodnie reserved / t-shirt h&m THE NEW ICONS / kapelusz mohito






28 komentarzy:

  1. buciki <3 ale całość również mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! :) Ja właśnie szykuje posta z tą samą koszulką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie; DD

    zapraszam .

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie jest idealne: mina, poza, a do tego oczywiście świetna stylizacja.
    Nie pozostaje mi nic innego, jak dodać do najlepszych na www.PolskieSzafiarki.pl.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja. Najlepszym elementem stroju jak dla mnie jest Twoja kurtka, ma piekny kolor.

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurtka :)
    Ogólnie fajna stylizacja :)
    Obserwujemy, bo bardzo nam się podoba blog :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kurtka :)
    Ogólnie fajna stylizacja.
    Obserwujemy, bo bardzo podoba nam się blog :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh u mnie dzisiaj post s tej samej serii ;) Super wyglądasz! Rewelacyjne buty i kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka jest swietna ma sliczny kolor :) caly zestaw wyglada bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz obłędnie! kurteczka i buty = ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. wow według mnie to jets twoja najlepsza stylizacja jak dotąd Cie podglądam:)) bardzo oryginalnie i pomysłowo. Jak dla mnie wow! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że to był mega spontan;)Ale cieszę się, że się spodobał;)) BARDZO DZIĘKUJĘ:**

      Usuń
  13. Jaka kurtka!!!! Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś boska!! przejrzałam cały blog i bardzo mi się podoba.
    Dodaję do obserwowanych..

    pzdr. i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))