2013/05/22

Happy birthday to malynstyle!!

Dokładnie wczoraj minął rok, odkąd napisałam pierwszego posta. I choć myśl o założeniu bloga kiełkowała w mojej głowie już od ok. pół roku, dopiero 21 maja odważyłam się zrealizować swoje plany. Coś, co było odskocznią od codziennych obowiązków stało się jednym z głównych zajęć, obok studiów. Przez ten rok mój styl ewoluował, a ja przede wszystkim nabrałam do siebie dystansu.

Chciałabym podziękować Wam wszystkim i każdemu z osobna. Za każde miłe słowo, komentarz i za rosnącą liczbę obserwujących. Świadomość, że ktoś tu zagląda daje mi wielką motywację do dalszego działania.
Czego sobie życzę? Dużo wytrwałości i systematyczności w blogowaniu oraz weny i świeżości umysłu;)



Zestaw jest bardzo kolorowy i spontaniczny. Wszystkie jego elementy są moimi ulubionymi. Róż + jasna czerwień okazały się świetnym połączeniem. A do zestawiania szpilek z boyfriendami chyba już nie muszę nikogo przekonywać;)












 fot. M.

 marynarka h&m / spodnie, buty, torebka ZARA / t-shirt stradivarius
 



18 komentarzy:

  1. Happy birthday to YOU ! Fajnie, ze to juz rok minal. Oby bylo wiecej takich owocnych lat.

    Ten zestaw bardzo mi sie podoba, szczerze mysle ze sama moglabym taki zalozyc.

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz fantastycznie :) bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :)
    wszystkiego najlepszego, sto lat na blogspocie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne boyfriendy! są z aktualnej kolekcji?
    http://www.crazy-about-heels.blogspot.com
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je kupiłam w lutym, więc niby kolekcja 2013 ale na stronie już ich nie widzę;/

      Usuń
  5. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów! :)
    ja już się podglądałam za nim jeszcze sama nie założyłam swojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw!!! Super połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki street fashion wyszedł :) mnie się bardzo podoba! Przede wszystkim połączenie kolorystyczne marynarki, bluzki i butów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne połączenie!:)

    gratuluje wytrwałości i powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo wytrwałości Ci życzę :)
    Lubię te szpilki !

    OdpowiedzUsuń
  11. gratki!! My miesiąc po Tobie obchodzimy rocznicę :) wytrwałości kochana życzymy i mnóstwa odwiedzin. Ps. zdecydowanie lepiej Ci teraz w tym blondzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylizacja :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie trafiłam na Twojego bloga, i przyznaję wielkie brawa za niewymuszone, naturalne posty. Rzygać się chce od tych wszystkich aspirujących modowych bloggerek. Twoje posty są ciekawe i nie przerysowane. Pozdrawiam, tak trzymaj, dysproporcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. podasz numer referencyjny spodni? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam patrzeć na stylizacje z wykorzystaniem tych butów, są obłędne i jestem pewna, że nigdy mi się nie znudzą! :) Spodnie też ciekawe, ale ja pewnie nie wyglądałabym w nich tak dobrze jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))