2013/05/19

new hairstyle and washed jeans


Ogólnie rzecz biorąc w życiu nie lubię radykalnych zmian. Potrzeba mi dużo czasu, żeby odnaleźć się w nowej sytuacji. Ale zupełnie inaczej wygląda to w kwestii moich włosów. Przyznam, że jestem "włosowym fanatykiem" w temacie koloryzacji. Ponad rok temu były czarne, bardzo tęskniłam za naturalnym blondem, więc zdjęłam kolor. Musiałam jednak coś zmienić i potraktowałam końcówki ombre. Po pewnym czasie to też mi się znudziło i wymyśliłam sobie jasny blond. Czekałam do wiosny. Zdecydowałam się pójść do fryzjera. Po dwudniowych katorgach nie udało się uzyskać wymarzonego efektu, ale myślę że jestem coraz bliżej celu. Na razie daję włosom odpocząć i jedno jest pewne-chcę je wreszcie zapuścić!

W dzisiejszej stylizacji debiutuje sukienko-tuniko-bluzka w stylu kimono, znaleziona w second-handzie. Na sukienkę jest co prawda trochę za krótka, więc połączyłam ją z jasnymi spranymi jeansami, które świetnie komponują się z białymi butami. Do tego torebka stylizowana na wzór Alexandra Wanga. Elegancki i kobiecy zestaw.


















fot. Anetka ;***


spodnie h&m  /  tunika sh, diy / buty mangooutlet / torebka etorebka.pl  kod-10% b29161d8







21 komentarzy:

  1. ładnie ;-)


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, ta tunika jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie, torebka mi się podoba także.

    OdpowiedzUsuń
  4. doskonale rozumiem Twoje włosowe zmiany bo sama tak mam. Chyba nie ma koloru, którego bym nie próbowała - niestety odbiło się to fatalnie na ich kondycji i nie dość, że musiałam zainwestować w dobre kosmetyki to jeszcze musiałam je dość radykalnie obciąć. Marzę o pięknych falach podczas wakacji więc nie pozostaje mi nic innego jak czekać.
    świetna stylizacja i ta torebka...!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika i torebka super :) Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mam spodnie! super je zestawilas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w tych włosach!!!! cudo :) a zestaw jak zawsze genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ombre na włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W poprzednich włosach było Ci lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto lubi;)) ja na razie czuję się dobrze, chociaż przyznam szczerze troszkę brakuje mi ombre;P

      Usuń
  11. cudowne buty i ekstra spodnie! :)
    Pozdrawiam, http://lucakreowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak z jakością tej torebki? sama zastanawiam się nad zakupem. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona, na żywo wygląda znacznie lepiej:) Jest wytrzymała. Co prawda na początku troszkę "śmierdzi" nowością i klejem ale dwa dni i zapachu nie ma;) polecam

      Usuń
  13. Czy spodnie są z aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak. Ja kupowałam je ok miesiąc temu;)

      Usuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))