2013/05/30

some basic things


'No Co Ty? Sportowe spodenki do szpilek?' -takim tekstem rzucił mój facet, kiedy mnie zobaczył. Chyba nie przyzwyczaił się jeszcze do mojego "modowego zboczenia" jakim jest mieszanie stylów. Uwielbiam delikatny eklektyzm. Oczywiście, w granicach rozsądku i dobrego smaku. Zresztą, te szorty w eleganckiej oprawie nie wyglądają już tak sportowo.
Wszystkie elementy dzisiejszej stylizacji są totalnie uniwersalne. Pastelową marynarkę, którą mam na sobie dorwałam na 5 minut przed zamknięciem sklepu a szukałam takiej od jakiegoś roku. Możecie sobie wyobrazić jakie było moje zadowolenie, gdy wreszcie znalazłam ideał.
To pierwsza i na pewno nie ostatnia stylizacja, w której odkrywam nogi. Zimowe ciuchy w szafy popakowałam do pudeł i schowałam głęboko, a teraz czekam na cieplejsze dni i na jakąkolwiek opaleniznę! 
















marynarka stradivarius / t-shirt h&m / szorty  choies.com , łańcuch choies.com/ buty mango / torebka etorebka.pl


42 komentarze:

  1. Piękna!
    Wyglądasz perfekcyjnie, bardzo Ci fajnie w blondzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, prosty zestaw :) ale nie lubie gdy miesza sie złote i srebrne matalowe elementy biżuterii czy dodatkow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie w tym kolorze! zdjęcia,stylizacja i wszystko genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna, chilloutowa piosenka.. no i outfit jak zwykle, prosto i z klasą, cała ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne!! ;)

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham ten zestaw!mam tą koszulkę ale jeszcze nie nosiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, prezentujesz się jak rasowa modelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love the outfit :) looks so chic !
    www.blingsparklesandyou.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz, uwielbiam takie niebanalne połączenia i mieszankę stylów. A te koturny spędzają mi sen z powiek - wciąż zastanawiam się - kupić czy nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;* Uwielbiam te buty. Są fantastyczne;D Zresztą pasują niemalże do wszystkiego. Co prawda, troszkę obcierają, ale są sposoby i na to;) POLECAM;p

      Usuń
  10. Rewelacja!!! A ja szukam takiej marynarki i szukam i szukam....

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz i bardzo ciekawy naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i bardzo dobrze, trzeba przełamywać schematy! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! I jakie nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna elegancka z luzem stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz rewelacyjnie ♥
    Ja tymczasem chciałabym zaprosić Cię na swój konkurs...
    Do wygrania modne,zwiewne i wiosenne ciuszki KLIK ♥ Buziaki: )

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna stylizacja a żakiet cudny!

    http://maleastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne połączenie. :) Szorty bardzo ładne. :D

    Zapraszam do siebie na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Od początku tekstu zaczęłam się zastanawiać jakie to Ty masz spodenki, patrzę i widzę piękne, czarne, eleganckie spodenki. Nie wiem, gdzie Twój chłopak widzi tutaj sport :) chyba, że te spodenki inaczej wyglądają na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardziej sportowe niż eleganckie, chociażby dlatego że są na gumce;P ale tutaj tego nie widać;)

      Usuń
  19. mega!! świetnie wszystko się zgrało, faceci nigdy nie mają racji :D

    http://cupcakethief-lavidaloca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jeju look cały w bardzo moim stylu ! pozdrawiam ;))

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny subtelny i wyważony look!

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja już Twojego bloga śledzę od jakiegoś czasu;*;*

      Usuń
  23. przejrzałam wszystkie wpisy twoje! super blog, naprawdę! :) widzę dużo podobnych ubrań, będę śledzić twój blog na bieżąco, dodaję do zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny casualowy zestaw. A te buty po prostu uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny casualowy zestaw. A te buty po prostu uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Skąd masz takie nogi?:) piękne! biegasz, ćwiczysz?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegam, ZA swoją córką;)hehe i od czasu do czasu jeżdżę na rolkach w sezonie letnim.

      Usuń
  27. Witaj, masz bardzo ładne zdjęcia, świetna stylizacja! Wyglądasz naprawdę pięknie. Zapraszam do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity. Codziennie publikujemy trendy ze stylizacji na naszym facebooku facebook.com/domodi, a najlepsze stylizacje pokazujemy także w mailingach. Zapraszam, w razie pytań, pisz do nas na domodi@domodi.pl
    Gosia z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny zestaw! uwielbiam połączenie czerni i beżu :)




    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zdjęcia i masz dobre wyczucie stylu! podoba mi się twoj blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cute outfit! :)
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. uroczo wygladasz!
    i te białe koturny!:)
    zapraszam na konkurs z Merg, do wygrania bon na zakupy!
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja! Ślicznie wyglądasz w blond włosach!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))