2013/06/10

focus on white


Biel już od kilku lat jest jednym z najmodniejszych kolorów w sezonie wiosenno-letnim. Można ją mixować z każdym kolorem i wzorem, a najlepiej wygląda z czernią, szarościami i we własnym towarzystwie-bieli. Na wybiegach u największych projektantów furrorę robią białe total-looki jak np u Givenchy, Blumarine czy mojego ulubionego Alexandra Wanga. Tegoroczny hitem są również białe dodatki, z których zdecydowany prym wiodą szpilki i torebki.

Ja w swojej stylizacji zdecydowałam się na połączenie bieli z szarością. Staram się nie dobierać torebek i butów pod kolor więc założyłam czarne, minimalistyczne sandałki. Spódnico-spodenki które mam na sobie widzieliście już pewnie 1000 razy, ale może nic się nie stanie jak zobaczycie je po raz 1001. Są tak świetne, że i ja nie mogłam się im oprzeć ;)













 spodenki choies / t-shirt choies / torebka etorebka /sandały ZARA / biżuteria h&m, all


ZAPRASZAM --> facebook   instagram ;*;)


31 komentarzy:

  1. pięknie!! ;-)

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna stylizacja ! nie moge się napatrzeć ! zdecydowanie podoba mi się tu wszytsko !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygladasz :) te szorty są rewelacyjne!no i również uwielbiam Wanga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Też uważam, że nie powinno się łączyć kolorów butów i torebek. Spódnico-spodenki wymiatają! Z chęcią zobaczę je po raz 1002 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz OBŁĘDNIE! <3
    Zakochałam się, bez dwóch zdań! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, buty ideał : 3 <3

    Reszta również, jednak te spodenki już mi się przejadają,

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz, uwielbiam takie zestawy :) buty boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne sa te spodenki tez je zamowilam ;)

    bardzo udany set ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw! :) bardzo podoba mi się połączenie tych szortów z szarym t-shirtem. Sandałki są świetne i bdb, że w innym kolorze niż torebka. Wszystko doskonale ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! stylizacja genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita stylizacja:) Prześliczna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny blog i oczywiście polubiłam fan page :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz genialny styl :) świetnie prowadzisz bloga i do tego jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyglądasz, te spodenki i te bucki są cudne :)

    Zapraszam także do siebie i dodaję do obserwowanych :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja! ;)
    Extra wyglądasz!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma rzeczy, która by mi się nie spodobała! wszystko jest takie piękne :*
    Zapraszam do siebie :) http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zobaczyłam na MP dziewczynę z mojego miasta no i jestem u Ciebie no i nie mogę się napatrzeć jak tu u Ciebie ładnie!!!
    Super stylówa ,nie tylko ta wszystkie!!!
    pozdrawiam zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten zestaw jest świetny ! sandałki moje ukochane i oczywiście ta spódniczka :)) może byłabyś zainteresowana wzajemną obserwacją? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś trzecią blogerką, u której widzę te spodenki ale nadal uważam, że są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))