2013/06/27

new in #2

Pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć w plenerze, więc postanowiłam zrobić posta z nowościami w mojej szafie.  Kilka rzeczy widzieliście już na blogu, resztę prezentuję dzisiaj. Wszystko zbierałam przez dłuższy czas, z myślą o nadchodzącym lecie. Są ubrania jedno-sezonowe oraz takie, które na pewno posłużą mi kilka lat.



Na pierwszy ogień idzie marynarka. Klasyczna, taliowana, w kolorze mocnej fuksji. Zdecydowanie brakowało takiego mocnego akcentu w mojej szafie. Widzę ją w stylizacji z jeansowymi szortami albo boyfriendami.


 ZARA %% // xs




Pozycja druga to rzadkość w mojej szafie. Sukienka. Ta jest mistrzowska. Łączy styl sportowy z dziewczęcym. Będzie bardzo mocno eksploatowana przeze mnie;)


 misbhv / s








Biała koszula. Podstawa. Lekka, zwiewna i uniwersalna. Może wydawać się dziwne, ale nie miałam takiej. Do noszenia na elegancko i na co dzień. Będę ją łączyć z szortami z wysokim stanem i spódnicą.


 sinsay/ s




Bluza z motywem "nowojorskim". Oversize jest, napis jest, więc wszystko co lubię. Do biegania na co dzień.







Koszula mgiełka, o cudownym egzotyczno-kwiatowym motywie. Szukam jeszcze pasujących spdenek albo spódniczki, by stworzyć zwariowany total look. 



 H&M %% // xs



Duża porcja szortów. Jasne, ciemne, w wysokim stanem, biodrówki, gładkie i z dziurami. I na tym się nie skończy zapewne;)


 sinsay / s


 H&M %% // s



 H&M %% // xs




Sandałki w wyrazistym kolorze. Szeroki pasek może troszkę skracać nogę. Mimo wszystko bardzo wygodne!


ZARA %% / 38


Wszystko pojawi się na blogu jak tylko ogarnę ostatnie egzaminy, przeprowadzę się i zacznę wreszcie upragnione WAKACJE:) bądźcie cierpliwi!!!!!


Zapraszam jeszcze na allegro. tutaj

10 komentarzy:

  1. Wszystko cudowne, czekam na stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  2. H&M spodenki z dziurami!!! Achhhh razem je kupowałyśmy :)Cudne rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te nowości!!! marynarka jest MEGA!!! tez potrzebuje takiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne nowosci!! czekam na stylizacje!!! sukienka genialna...niestety ciezko ją kupic :(

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka i buty :)

    zapraszam na mojego nowego bloga ze stylizacjami POLYVORE:
    http://styleandstylizations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozycja 2 i 4 najbardziej mi się podobają. :)
    Chciałabyś może je kiedyś sprzedać? xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))