2013/06/22

sporty


Paski to zdecydowanie gorący temat w tym sezonie. Widziałam już mnóstwo stylizacji z wykorzystaniem pasiastych spodni, koszul czy nawet butów i jeszcze mi się nie znudziły. Kiedy w ręce wpadła mi ta maxi, ani chwili się nie wahałam, wiedziałam że będzie moją ulubioną! I chociaż długość nie do końca jest dla mnie dobra, a prążki zamiast wysmuklać poszerzają sylwetkę, warto czasem zaryzykować.
Do spódnicy dorzuciłam top w mocnym chabrowym kolorze, oczywiście z numerkiem. Moja kolekcja tak sprawnie się powiększa, że niedługo będę mogła założyć drużynę piłkarską;)
Niebanalne połączenie trampek ze spódnicą sprawiają, że całość wygląda nieoficjalnie i jest przede wszystkim wygodnie. Idealny strój na tegoroczne festiwalowe lato;))






spódnica, okulary sinsay / top, bandeau, bransoleta h&m / trampki converse/ naszyjnik choies




18 czerwca w Olsztynie odbyło się otwarcie butiku marki Sinsay, na które zostałam zaproszona. Poniżej kilka zdjęć , a więcej informacji i obszerne relacje znajdziecie u 
Impresssja 
oraz 
Denzee










Dziękuję marce SINSAY za zaproszenie!!

16 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie ! mierzyłam tą spódnice ale się w niej utopiłam :( kurczeee a tak świetnie wygląda chyba po nia wróce noooo ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie wyszło :) podobają mi się paski w sportowym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno słowo: GENIALNIE! Super wszystko połączyłaś. A spódnica świetna! A swoją drogą, ile za nią dałaś? We wtorek mam zamiar wrócić na chwilę do Olsztyna i czuję, że uczczę złożenie pracy licencjackiej małymi zakupami w Alfie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. regularna cena spódnicy to 49zł, ale teraz są przeceny i zniżki bo to nowo otwarty sklep;)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja. Top z numerem jest boski. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, paski i top z numerkiem wygląda razem bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. top jest świetny ;)) fajne połączenie z tymi trampkami :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super masz te okulary, planuję ich zakup
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. mega mi się podoba ta stylizacja ;) masz genialne wyczucie stylu, dodaje do obserwowanych i zapraszam również do mnie ;)) miłego dnia i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu wyglądasz świetnie <3 Te okulary mega Ci pasują! U mnie właśnie pojawiła się relacja z otwarcia, wpadnij jak będziesz miała czas i czekam na zdjęcia! Miałaś mi wysłać, pamiętasz? :)

    http://ourloveourpassion.blogspot.com/2013/06/sinsay-opening-alfa-centrum-olsztyn.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. patrzę na tę koszulkę i myślę "jest spoko". ale znam jej tajemnicę... krój nie jest taki kolorowy, jakby się mogło wydawać. dlatego super, że ją połączyłaś z tym różowym topem :)

    xx
    E.

    OdpowiedzUsuń
  11. białe conversiaki must have tego lata
    od dzisiaj w mojej szafie ;*
    xo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))