2013/07/19

CHINESE PORCELAIN PRINT



 
Wiele razy podkreślałam, że jestem fanką przeróżnych 'printów' na ubraniach. Motywy zwierzęce, kwiatowe, azteckie, geometryczne, czy paisley są mi bardzo bliskie, jednak wzór rodem z chińskiej porcelany to dla mnie nowość. Tak na prawdę jedyny kontakt z jego namiastką miałam w wieku 10 lat, kiedy z siostrą stłukłyśmy połowę pięknej zastawy naszej Babci( :/ )
 Mimo tych nieprzyjemnych wspomnień, od momentu gdy ujrzałam tą marynarkę nie mogłam przestać o niej myśleć. Miałam w głowie mnóstwo pomysłów na szałowe, kolorowe stylizacje, a kiedy wreszcie udało mi się ją zdobyć, ograniczam się do czerni i bieli. Oprócz ornamentu, zwróciłam uwagę na taliowany krój, który świetnie podkreśla sylwetkę. 
Jak dla mnie to idealna propozycja na ożywienie codziennych zestawów! ;)













 marynarka/blazer choies || spodenki/shorts choies || top second hand || sandały/sandals ZARA% || torebka/bag ZARA



27 komentarzy:

  1. Pięknie jak zwykle :))
    Ja zamówiłam porcelanowe spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, prosto, ale 'na temat'.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten żakiet i podoba mi się, że jest dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodenki i marynarka! <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! ;) Jaką szminką masz pomalowane usta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh..żadną, to mój naturalny kolor;) ale dzięki;*

      Usuń
    2. Aj! Szczerze zazdroszczę! ;-))

      Usuń
  6. też zastanawiałam się nad tą marynarką i powiem że żałuje że jej nie kupiłam ale może jeszcze gdzieś ją dorwę :) ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie:) jak buty, zmasakrowały ci stopy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyobraź sobie, że nie;) są bardzo wygodne!!!

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta marynarka dodała całej stylizacji uroku. Dzięki niej nie jest tak zwyczajnie!!
    Pozdrawiam, K

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie :)))

    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz:) buty i szorty kapitalne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te buty i marynarkę ;) sandałki bardzo wygodne a marynarki niestety nie udało mi się nabyć :(

    ściskamy
    ania & karol
    http://annaslaweta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. You have a great blog. Should we follow each other? Let me know. Have a nice day. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te buty :) Za ile je dorwałaś na wyprzedaży? Buziaki Pięknoto :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba coś ok 129zł ;) dzięki;*

      Usuń
  15. świetnie! też uwielbiam tę marynarkę :) ja zestawiłam ją z baletkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw! A marynarka cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. I think the admin of this website is in fact
    working hard in support of his site, for the reason
    that here every information is quality based stuff.



    Feel free to surf to my webpage - ibbc

    OdpowiedzUsuń
  18. This porcelain print is amazing! I love the way you've styled this outfit around it with neutrals! : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    I followed you with GFC, Facebook, and Blog Lovin. Hope you can follow back!

    : signe
    : the daily savant :
    : the daily savant : Blog Lovin

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam w ten porcelanowy wzór spodnie :). Marynarka też mnie kusiła ale się powstrzymałam :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie! Masz super outfity, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))