2013/07/30

pastel dress

Sukienek w mojej szafie wisi kilka. I tak wiszą i czekają na jakąś okazję i mój dobry humor. Dzisiaj jednak bez okazji. Postanowiłam urozmaicić trochę stylizacje blogowe i zaprezentować się w kiecce. I oto ona. Piękna, elegancka, rozkloszowana, pastelowo-brzoskwiniowa-niemalże IDEALNA! Coś czuję, że przy pierwszej bardziej oficjalnej okazji, zostanie wykorzystana;)














 sukienka/dress CHOIES tutaj/here || buty/shoes ZARA || torebka/bag ZARA || bransoletka/bracelet h&m



22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Podoba mi się wszystko w tym zestawie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, bardzo kobieco :) świetna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie wyglądasz, cudna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja sukienka :( Śliczna jest, ale gdy chciałam zamówić było już out of stock..

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka i sukienka :) Pięknie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka cudna - i kolor i krój jestem na tak :D a butki z zarki cudne - nie zdążyłam ich kupić i od tamtej pory mnie prześladują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska jest ta sukienka!
    Takie kolory Ci pasują, świetne dobrane butki i biżuteria. :)
    Cuuudownie! :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look simply amazing, hun ^__^


    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zestaw od początku do końca.
    Sukienka jest idealna, kolor, fason, cudo!
    Oddawaj buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie zdjęcie jest świetne :)
    A sukienka bardzo ładna, idealna na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka!!! Zwiewna i delikatna! Idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tej stylizacji!
    Piękna sukienka- piękna Ty! :)
    Zdjęcia są po prostu GENIALNE :D
    Czas zbierać kaskę na taką cudną kieckę. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w tej sukience! Kolor fajnie do Ciebie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna sukienka ;) pięknie Ci w tym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Współpracowałaś z etorebką? :)
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita sukienka!
    Zapraszam www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))