2013/07/01

SIMPLE PLAN: dress


Przychodzi czasem taki dzień, kiedy otwieram szafę i kompletnie nie mam pomysłu, co na siebie założyć. Nic mi nie pasuje, nie inspiruje i źle leży. Najlepszym sposobem na poradzenie sobie z tym tematem jest sukienka - sposób niejednokrotnie przeze mnie wypróbowany. Wystarczy dobrać tylko dodatki i strój załatwiony. Dzisiejsza sukienka jest na tyle charakterystyczna, że nie potrzebuje szczególnej oprawy. Dlatego też postawiłam na minimalistyczną czerń i delikatne kolorowe akcenty w postaci paznokci. Stylizacja na lato w mieście jak znalazł!


KOCHANI w związku z tym, że platforma GOOGLE READER ma zniknąć, zachącem Was do obserwowania mojego bloga poprzez BLOGLOVIN. Szczegóły tutaj.

Follow on Bloglovin










 





sukienka/dress misbhv || buty/shoes ZARA || torebka/lunch bag ZARA

25 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszczę tej sukienki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczny, bezpieczny zestaw :) lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały zestaw, najlepszy na lato <3 u mnie jest podobny, z sukienką z secondhandu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki masz rozmiar tej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar S. Najmniejszy jaki byl;)

      Usuń
  6. rewelacyjny zestaw i rewelacyjnie wyglądasz!! Buty boskie! Sukienka świetna! Na mnie niestety eska jest jak worek :(((

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie były robione te zdjęcia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w Lublinie xD
      Mam rację?
      K.

      Usuń
    2. Tak tak, w Lublinie. A dokladnie na Felinie

      Usuń
  8. i love it! it's so amazing! i'm gonna follow you on bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz totalnie! Też mam taki zegarek ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look! A na torebkę poluję już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. such a nice outfit! your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się sposób w jaki pokazałaś tą sportową sukienkę, w zestawieniu ze szpilkami i dodatkami, oraz różowym stanikiem/bra to na prawdę zestaw idealny i bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super look i świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. stunning outfit! everything is spot on, love your gold colored accessories. amazing style and blog, would love it if we could maybe follow each other on Bloglovin' and GFC. please feel free to check out my blog and let me know if you'd like to follow each other.

    xoxo
    http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cool outfit and nice blog! Would you like to follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi :) I love this look! Would love to keep in touch with you!
    ♥ Stacey Nguyen

    www.trendyoutings.com

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też ta sukienka, tylko z trampkami ;)
    p.s. buty tez mam takie same ;) widzę, że mamy podobne upodobania

    OdpowiedzUsuń
  18. od dawna szukam takich butów! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))