2013/07/21

# SUMMER INSTAMIX








 follow me   ------>>>>>>   INSTAGRAM







16 komentarzy:

  1. PIĘKNA! :* skąd czarny kapelusz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te schizowe okulary z Sinsay :p :D

    OdpowiedzUsuń
  3. duuużo fajnych zdjęć:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;) Śliczna sukienka w kwiatki ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  5. łał czterolistna koniczyna, mi osobiście nigdy nie udało sie znaleźć, ale tobie mam nadzieję przyniesie wiele szcześcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to turecka angora? śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak-angorka. śliczna, ale jaka wredna:p

      Usuń
  7. Śliczny koteeek!! Cudo, pięknee.. kocisko! :D
    + ten mały bachorek, również jest uroczy. Jak ma na imię? ;)
    Pozdrawiam, K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie "bachorek", to moja córcia, Lila ;)

      Usuń
  8. bardzo fajny mix ;) uwielbiam kebaby <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ciekawy mix!

    Obserwuję!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na maxi błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super okularki :) i śliczna ta bluzeczka w paski biało czarne ;p podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))