2013/08/13

black&white trend

Połączenie bieli z czernią. Bardzo eleganckie, nowatorskie, najbardziej ponadczasowe ze wszystkich kolorystycznych zestawień. Możliwość mieszania elementów jest dowolna, dzięki czemu za każdym razem nasze stylizacje mogą wyglądać inaczej.
Ja postawiłam na kontrast zarówno w kolorystyce jak i w stylu. Elegancję przełamałam sportową bluzą z białym nadrukiem. Do tego bardzo mocne usta w kolorze fuksji i minimalizm w dodatkach. To moja interpretacja czarno-białego trendu;)


















bluza/sweatshirt tutaj || spodenki/shorts tutaj || buty/shoes ZARA || torba/bag ZARA || szminka/lipstick Rimmel KateMoss 20



15 komentarzy:

  1. Sama bym się chyba nie odważyła z takim połączeniem, ale Ty wyglądasz ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choies ma świetne ciuchy, a dzięki Twojemu połączeniu wyglądają jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskoo!!!zestaw bardzo w moim stylu :) wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wowwwwwww.....kopara opada:)ale HOT<3

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice photos, love your look :)
    Do you want to follow each other, let me know?!

    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa!
    Bardzo ładnie, bardzo stylowo, bardzo ciekawie! :)
    Pozdrawiam, K

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę świetny look, ta koszulka jest moim must have, szpilki są super <3

    zapraszam do obserwowania www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz super!

    zapraszam , blog o pięknych rzeczach :)

    http://pukimatok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nieśmiertelne b&w, podoba mi się jak wykorzystałaś te klasyczne już szorty. super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczere wypowiedzi:) Komentarze, które przekroczyły poziom przyzwoitości i kultury, będą usuwane. Pozdrawiam serdecznie:))